Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 893.545,14 PLN (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące pięćset czterdzieści pięć złotych 14/100), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek dla Gminy Niwiska.

Gmina Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36147 Niwiska, Niwiska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2279002 w. 33 , fax. 172 279 341
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niwiska
    Niwiska 430
    36147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 17 2279002 w. 33, fax. 172 279 341
    REGON: 69058167200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 893.545,14 PLN (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące pięćset czterdzieści pięć złotych 14/100), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek dla Gminy Niwiska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 893.545,14 PLN (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące pięćset czterdzieści pięć złotych 14/100), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek dla Gminy Niwiska. 2. Warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia: 1) wysokość kredytu: 893.545,14 PLN (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt trzy tysiące pięćset czterdzieści pięć złotych 14/100), 2) odsetki naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu wg. zmiennej stopy procentowej. Przy ustalaniu stopy procentowej odsetek należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującą w dniu 28 listopada 2016 roku (1,66); 3) kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania kwoty kredytu w pełnej wysokości i z tego powodu wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami niepobranego kredytu; 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów (opłat, prowizji); 6) odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia bez ponoszenia dodatkowych kosztów; 7) wymagany termin oddania poszczególnych transz kredytu do dyspozycji Zamawiającego: a) pierwsza transza – do 16 grudnia 2016 roku – 893.545,14 zł, 8) kredyt zostanie zaciągnięty na okres 61 miesięcy, tj. od dnia 16 grudnia 2016 roku do dnia 16 grudnia 2021 roku. 3. Zasady spłaty kredytu: . 1) spłata kredytu nastąpi w następujących ratach, płatnych w następujących terminach do: - 31 marca 2017 roku w kwocie 75.675,00 zł, - 30 czerwca 2017 roku w kwocie 75.675,00 zł, - 29 września 2017 roku w kwocie 75.675,00 zł., - 29 grudnia 2017 roku w kwocie 75.675,00 zł., - 30 marca 2018 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 29 czerwca 2018 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 28 września 2018 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 31 grudnia 2018 roku w kwocie 44.679,00 zł., - 29 marca 2019 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 28 czerwca 2019 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 30 września 2019 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 31 grudnia 2019 roku w kwocie 44.679,00 zł., - 31 marca 2020 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 30 czerwca 2020 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 30 września 2020 roku w kwocie 44.677,00 zł., - 31 grudnia 2020 roku w kwocie 44.679,00 zł., - 31 marca 2021 roku w kwocie 13.678,00 zł., - 30 czerwca 2021 roku w kwocie 13.678,00 zł., - 30 września 2021 roku w kwocie 13.678,00 zł., - 16 grudnia 2021 roku w kwocie 13.681,14 zł. 2) spłata odsetek następować będzie w miesięcznych okresach obrachunkowych - należne odsetki spłacane będą miesięcznie w terminie do 15 dni po upływie każdego miesiąca. 4. Zabezpieczenie kredytu: zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach