Przetargi.pl
udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650.000,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lipka oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

Gmina Lipka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-420 Lipka, Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2665041 w. 50, , fax. 067 2665041 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipka
    Kościuszki 28
    77-420 Lipka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2665041 w. 50, , fax. 067 2665041 w. 33
    REGON: 00053766800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipka.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650.000,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lipka oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Kredyt w wysokości 650.000,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w PLN 2) Planowany okres kredytowania od 27.12.2018 r. do 30.06.2026 r. 3) Okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do 30.03.2020 r. (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2020 r.) 4) Uruchomienie kredytu nastąpi poprzez przekazanie środków na rachunek Gminy Lipka: 41 8943 0004 0000 0257 2000 0010 na podstawie złożonej dyspozycji przez Zamawiającego 5) Spłata rat kapitałowych – kwartalnie: 26 rat płatne w ostatnim dniu roboczym miesiąca marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień, według zestawienia 6) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej, opartej na stawce WIBOR – 3M dla depozytów 3-miesięcznych z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek plus stała marża Wykonawcy. 7) W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek winno być dokonywane od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. Odsetki od kredytu regulowane będą miesięcznie na koniec każdego miesiąca w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca. Oprocentowanie ustalane będzie na miesięczny okres odsetkowy. O wysokości oprocentowania oraz kwocie odsetek należnych do zapłaty Wykonawca będzie powiadamiał Zamawiającego pisemnie bądź pocztą elektroniczną na adres skarbnik@lipka.pnet.pl 8) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 9) Prowizja przygotowawcza 0%. 10) Bank rezygnuje z wszelkich opłat związanych z realizacją umowy kredytowej w trakcie jej obowiązywania. 11) Umowa kredytowa zostanie podpisana przez Wójta wraz z kontrasygnatą Skarbnika w siedzibie Zamawiającego. 12) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisane przez Wójta z kontrasygnatą Skarbnika. 13) Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia w związku z tym dodatkowych kosztów, odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty. 15) Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - dopuszczalne w formie aneksu i dotyczące zmiany harmonogramu spłaty kredytu, tj. terminu i kwoty spłaty poszczególnych rat kapitałowych i odsetkowych. 16) Gwarantowany minimalny poziom uruchomienia kredytu to kwota 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który jest Bankiem w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełnione i podpisane Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Projekt umowy o kredyt uwzględniający warunki kredytowania określone w SIWZ. 4) Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP – zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności - w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 5) Pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentowania Oferenta dla osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach