Gmina Paczków ogłasza przetarg
- Adres: 48370 Paczków, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 316 791 , fax. 775 449 004
- Data zamieszczenia: 2018-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Paczków
Rynek 1
48370 Paczków, woj. opolskie
tel. 774 316 791, fax. 775 449 004
REGON: 52937353321 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 780 000 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Paczków w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredyt długoterminowy w wysokości 3 780 000 zł (słownie: trzy miliony siedemset osiemdziesiąt tysięcy) z uwzględnieniem następujących warunków: Rodzaj kredytu: kredyt długoterminowy, Cel kredytu: finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Paczków w 2018 r., Kwota kredytu: 3 780 000 zł (słownie: trzy miliony siedemset osiemdziesiąt tysięcy). Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Gminy Paczków w 2018 r.. Waluta kredytu: PLN, Prowizja: powinna obejmować prowizję z tytułu rozpatrzenia wniosku o kredyt, prowizję przygotowawczą i inne, jeżeli wynikają one z tabeli opłat i prowizji pobieranych przez Wykonawcę za czynności bankowe. Niezależnie od okresu kredytowania prowizja jest jednorazowa i płatna na początku umowy, po uruchomieniu kredytu. Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte na WIBOR 1 M z pierwszego dnia każdego miesiąca powiększone o marżę Wykonawcy (stawka bazowa WIBOR 1M ustalana jest na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M z 1-go dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określania wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia roboczego miesiąca), Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel In blanco. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych innych form zabezpieczenia przedmiotowego kredytu, Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu: do dnia 20 stycznia 2024 r., Spłata kredytu: raty malejące a) spłata rat kapitałowych: od 20.01.2024 r. – 96 rat w wysokości 39 375 zł każda b) spłata odsetek: od 31.10.2018 r. – 158 rat. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia kredytu w transzach (maksymalnie 3 transze) od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2018 r. Wypłata transzy kredytu: do 3 dni od daty doręczenia przez Zamawiającego dyspozycji o uruchomienie. Planowany termin podpisania umowy: 19.10.2018 r. Marża i prowizja Wykonawcy podana w ofercie jest stała i niepodległa żadnym zmianom podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Odsetki z tytułu udzielonego kredytu spłacane będą przez cały okres obowiązywania umowy, w ostatnim dniu każdego miesiąca począwszy od 31.10.2018 r.. Do obliczenia kwoty odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie o wysokości odsetek przypadających do spłaty za dany miesiąc w terminie do 25 dnia każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu. Liczba mieszkańców gminy Paczków: 12 495 (stan na dzień 31.12.2017 r.). Ofertę przetargową należy przygotować na podstawie obowiązującej w dniu 03.09.2018 r. stawki WIBOR 1M tj. 1,64%. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Skarbnika Gminy kontrasygnaty na wekslu In blanco i deklaracji wekslowej. Gmina Paczków posiada: 400 udziałów o łącznej wartości 20 000 zł w Zakładzie Usług Komunalnych Sp. z o.o. (REGON: 368792929) z siedzibą w Paczkowie przy ul. Mickiewicza 3, 8509 udziałów o łącznej wartości 4 254 500 zł w Zakładzie Usług Komunalnych i Mieszkaniowych Sp. z o.o. (REGON: 531676841) z siedzibą w Paczkowie przy ul. Mickiewicza 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: 1) Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy – Prawo bankowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunków, o których mowa w pkt 1 dotyczyć będzie każdego z Wykonawców oddzielnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.harmonogram spłaty kredytu, 2.projekt umowy na udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 780 000 zł (słownie: trzy miliony siedemset osiemdziesiąt tysięcy) z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Paczków w 2018 r., 3.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 5Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł
Dodano: 2024-03-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 400 000,00 zł
Dodano: 2023-10-30 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 400 000,00 zł
Dodano: 2023-10-04 - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 600 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych 00/100)”
Dodano: 2023-09-04 - Zaciągnięcie w roku 2023 kredytu długoterminowego do kwoty 2.053.181,00
Dodano: 2023-07-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 700 000,00 zł w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego z przeznaczeniem na pokrycie wydatków majątkowych
Dodano: 2023-07-13 - „Udzielenie i obsługa kredytów do kwoty 1 888 000,00 zł”.
Dodano: 2021-01-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 750.000,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Nyskiego na 2020 rok.
Dodano: 2020-11-12 - „Udzielenie i obsługa kredytów do kwoty 1 888 000,00 zł”.
Dodano: 2020-10-20 - Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 2.640.000,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2020r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Dodano: