Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 59-140 Chocianów, ul. Ratuszowa 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8185138 , fax. 076 8185061
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 10 10
59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8185138, fax. 076 8185061
REGON: 00052859200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.100.000 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.100.000 zł., słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych. Przedmiotowy kredyt będzie przeznaczony na częściowe finansowanie deficytu budżetu 2009 roku i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i wyemitowanych obligacji. Okres kredytowania ustala się na: grudzień 2009 r. - grudzień 2019 rok. Wymaga się od wykonawców: 1) Uruchomienie kredytu 18.12.2009 r. 2) Spłata rat kapitałowych w ratach miesięcznych w latach 2010 - 2019 tj. 2010 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2011 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2012 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2013 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2014 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2015 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2016 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2017 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2018 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 2019 r. - 310.000 zł., tj. 11 miesięcy x 25.834 zł. + 1 miesiąc x 25.826 zł. 3) Odsetki płatne miesięcznie po uruchomieniu kredytu. 4) Raty kredytu płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca. 5) Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywanej określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone podmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że Bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów. 3) Oświadczenie - zał. nr2 do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ww. dokument musi dotyczyć każdego z wykonawców i winien być złożony przez każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chocianow.bip.pbox.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.611.000,00 zł
Dodano: 2016-07-19 - Udzielenie kredytu/pożyczki odnawialnej w wysokości 1 000 000PLN dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-15 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO DLA GMINY DŁUGOŁĘKA Z SIEDZIBĄ W DŁUGOŁĘCE NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W KWOCIE 1.436.000,00 ZŁ
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-05-20 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-19 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.800.000 PLN na pokrycie i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
Dodano: 2016-01-25