Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych), zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Węgorzyno związanego z realizacją wydatków inwestycyjnych do kwoty 1.390.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów do kwoty 1.610.000,00 zł

Gmina Węgorzyno ogłasza przetarg

  • Adres: 73-155 Węgorzyno, Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 971 563 , fax. 913 971 567
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzyno
    Rynek 1
    73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 971 563, fax. 913 971 567
    REGON: 81168596400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wegorzyno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych), zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Węgorzyno związanego z realizacją wydatków inwestycyjnych do kwoty 1.390.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów do kwoty 1.610.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych), zaciągniętego na: a) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Węgorzyno związanego z realizacją wydatków inwestycyjnych do kwoty 1.390.000,00 zł, b) spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów do kwoty 1.610.000,00 zł . Termin uruchomienia 1) Termin uruchomienia kredytu od podpisania umowy do 31 grudnia 2019 roku. 2) Kredyt będzie udzielony w transzach na rachunek Gminy Węgorzyno w terminie do 31 grudnia 2019 roku na podstawie wniosku Gminy. 3) Kredyt między Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą w PLN. 4) Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2019 r. 5) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 6) Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. Harmonogram spłat rat i odsetek 1) Spłata kredytu nastąpi w zmiennych ratach miesięcznych w dniu 25 każdego miesiąca począwszy od 25 czerwca 2020 roku do 25 grudnia 2025 roku. 2) Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych w terminie do 25 dnia następnego miesiąca po kwartale za ubiegły kwartał, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych wystawionych przez Bank począwszy od następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa. Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania – obowiązywania umowy. Stawka zmienna WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M) w PLN, ogłoszona na dzień ostatniego roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Okres karencji w spłacie kredytu do 24 czerwca 2020 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przedłożą zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inny stosowny dokument uprawniający do wykonywania tych czynności, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach