Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 600 000,00 zł

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 600 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 600 000,00 zł 2. Kod CPV : 66.11.30.00-5 - usługa udzielania kredytu. 3. Kredyt będzie wykorzystany i spłacany w złotych polskich (PLN). 4. Wykonawca otworzy dla Zamawiającego rachunek kredytowy. 5. Okres kredytowania - od 15.09.2014r. do 31.12.2024r. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa w dniu 31.12.2014r.. Nie uruchomienie kredytu w w/w terminie nie powoduje żadnych sankcji dla Zamawiającego. 6. Okres karencji spłaty rat kapitałowych do 31.03.2015r. 7. Środki pochodzące z kredytu będą uruchamiane jednorazowo. Nie przewiduje się przedkładania bankowi faktur. 8. Informacje o sytuacji finansowej gminy zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. Spłata kapitału będzie następowała co kwartał w następujących kwotach i terminach: Lp Termin płatności Kwota w PLN 1. 31.03.2015 17 500,00 2. 30.06.2015 17 500,00 3. 30.09.2015 17 500,00 4. 31.12.2015 17 500,00 5. 31.03.2016 50 000,00 6. 30.06.2016 50 000,00 7. 30.09.2016 50 000,00 8. 30.12.2016 50 000,00 9. 31.03.2017 50 000,00 10. 30.06.2017 50 000,00 11. 29.09.2017 50 000,00 12. 29.12.2017 50 000,00 13. 30.03.2018 62 500,00 14. 29.06.2018 62 500,00 15. 28.09.2018 62 500,00 16. 31.12.2018 62 500,00 17. 29.03.2019 62 500,00 18. 28.06.2019 62 500,00 19. 30.09.2019 62 500,00 20. 31.12.2019 62 500,00 21. 31.03.2020 80 000,00 22. 30.06.2020 80 000,00 23. 30.09.2020 80 000,00 24. 31.12.2020 80 000,00 25. 31.03.2021 80 000,00 26. 30.06.2021 80 000,00 27. 30.09.2021 80 000,00 28. 31.12.2021 80 000,00 29. 31.03.2022 80 000,00 30. 30.06.2022 80 000,00 31. 30.09.2022 80 000,00 32. 30.12.2022 80 000,00 33. 31.03.2023 80 000,00 34. 30.06.2023 80 000,00 35. 29.09.2023 80 000,00 36. 29.12.2023 80 000,00 37. 29.03.2024 87 500,00 38. 28.06.2024 87 500,00 39. 30.09.2024 87 500,00 40. 31.12.2024 87 500,00 10. Od kwoty wykorzystanego kredytu bank nalicza odsetki według zmiennej stawki procentowej ustalanej na bazie WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych (WIBOR 3M) powiększonej o stałą w czasie trwania umowy marżę banku. Odsetki nalicza się za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. Bank nalicza odsetki za miesięczne okresy obrachunkowe. Odsetki nalicza się i wpłaca w ostatnim dniu okresu obrachunkowego. 11. Stawka WIBOR 3 M naliczana jest jako średnia z 25 dni poprzedzających dzień spłaty raty odsetkowej. 12. Od kwoty przyznanego kredytu bank pobiera prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż 1% kwoty kredytu. Prowizja przygotowawcza płatna będzie jednorazowo w dniu zawarcia umowy. 13. Nie dopuszcza się pobierania odsetek i rat kapitałowych bezpośrednio z rachunku Zamawiającego. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 15. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco . 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 20. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 29% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia . 21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 22. Zamówienie nie może zostać powierzone podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 0/100). 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070 z dopiskiem: wadium Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 600 000,00.(znak sprawy PR.271.20.2014.ZP). 5. W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu (gwarancje, poręczenia) nie może posiadać zapisów w swej treści, które ograniczają Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji/poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych, bez potwierdzania tych okoliczności. UWAGA!!! Treść gwarancji/poręczenia nie może ograniczać bezwarunkowości gwarancji/poręczenia, a w szczególności nie może zawierać zapisów , że żądanie zapłaty wadium powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. Wszelkie zapisy w treści gwarancji/poręczenia ograniczające Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium spowodują wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach