Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2400000,00 PLN w roku 2017

Gmina Czemierniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21306 Czemierniki, ul. Zamkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 3513003 w. 22 , fax. 0-83 3513031
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czemierniki
    ul. Zamkowa 9
    21306 Czemierniki, woj. lubelskie
    tel. 0-83 3513003 w. 22, fax. 0-83 3513031
    REGON: 53528000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugczemierniki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2400000,00 PLN w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Czemierniki kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy złotych) na okres od uruchomienia kredytu do 31.12.2024 r., przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.(na realizację zadań inwestycyjnych.) Uruchomienie kredytu przewiduje się w dwóch transzach wg. zmówienia złożonego przez kredytobiorcę: Pierwsza transza w wysokości 1 400 000,00 PLN płatna do dnia 18.12.2017 roku Druga transza w wysokości 1 000 000,00 PLN płatna do dnia 27.12.2017 roku. Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała w ratach, wg. „Harmonogramu spłat rat kredytu” Załącznik Nr 5 do SIWZ, spłata pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2018 r. Spłata ostatniej raty 31.12.2024 r., w przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach kwartalnych, w ostatnim dniu kalendarzowym każdego kwartału, począwszy od końca miesiąca marca 2018 roku. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku 365/366 dni w roku. W przypadku gdy termin spłaty rat odsetkowych kredytu przypadnie w dniu wolnym od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłąty. Oprocentowanie kredytu liczone od kwoty kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 3M powiększony o stałą marże banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona .Powyższe koszty są całkowitą wartością zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do umów żadnych innych kosztów obsługi kredytu. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę kredytu, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwość pobrania kredytu w kwocie większej lub mniejszej niż wyszczególniona w pkt 3.2. bez zmian w okresie spłaty wyszczególnionym w „Harmonogramie spłat kredytu”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada- zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach