Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 604 000,00 PLN

Urząd Miejski w Jedwabnem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-420 Jedwabne, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2172130
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Jedwabnem
    ul. Żwirki i Wigury 3
    18-420 Jedwabne, woj. podlaskie
    tel. 86 2172130
    REGON: 00052737400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedwabne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 604 000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa, polegająca na udzieleniu Gminie Jedwabne kredytu długoterminowego w kwocie 1 604 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset cztery tysiące złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Jedwabne, występującego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Jedwabne. 2. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać: 1) w czasie przetargu i realizacji zamówienia obowiązującą walutą będzie waluta polska, 2) wymagany termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do dnia 30 września 2034 r. 3) Wykonawca dokona uruchomienia kredytu zgodnie z decyzjami Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga postawienia do dyspozycji całego kredytu jednorazowo w dniu podpisania umowy. 4) karencję w spłacie rat do 31 marca 2021 r., 5) spłata kapitału nastąpi w latach: 2020 rok – 0,00 zł. (0 rat) 2021 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2022 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2023 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2024 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2025 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2026 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2027 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2028 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2029 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2030 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2031 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2032 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2033 rok – 115 000,00 zł (2 raty po 57 500,00 zł) 2034 rok – 109 000,00 zł (2 raty po 54 500,00 zł) 6) zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub jego wypłaty w późniejszym terminie – bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. W przypadku niewykorzystania kredytu w całości – odsetki naliczane będą wyłącznie od kwoty faktycznie wykorzystanej. 7) spłatę odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na ostatni dzień każdego miesiąca kalendarzowego, 8) oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym uzależnione od stawki WIBOR 1 M (obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu) powiększone o stałą marżę Banku, która nie ulegnie zmianie przez cały okres kredytowania, 8) prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu, 9) dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach (data i kwota) dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 20 grudnia 2019 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, 10) przy naliczaniu odsetek należy kierować się kalendarzem rzeczywistym, przyjmując założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366, 11) w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie, 12) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, 13) prawo Zamawiającego do zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu, 14) prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, 15) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco, 16) Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu stanowiącym zabezpieczenie kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach