Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł dla Gminy Krośniewice z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu

Gmina Krośniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99340 Krośniewice, ul. Poznańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 242 523 024 , fax. 0-24 25 47 782
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośniewice
    ul. Poznańska 5
    99340 Krośniewice, woj. łódzkie
    tel. 242 523 024, fax. 0-24 25 47 782
    REGON: 61101544800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł dla Gminy Krośniewice z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2016 zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Krośniewicach Nr XXVII/164/16 z dnia 15 listopada 2016 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 1)Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Wypłata kredytu nastąpi w dwóch transzach, w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, z wykorzystaniem do dnia 31.12.2016 r., na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 2)Karencja w spłacie rat kredytu – do 31.01.2017 r. 3)Spłata rat kredytu od 28.02.2017 r. do 30.09.2025 r. - wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 4)Raty kredytu płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu (załącznik nr 6 SIWZ). 5)Odsetki naliczane w miesięcznych cyklach odsetkowych wg obowiązujących stóp procentowych. 6)Odsetki naliczane od faktycznie zaciągniętego kredytu od pozostałej do spłaty kwoty zadłużenia. 7)Spłata odsetek od miesiąca następnego po wypłacie I transzy kredytu. 8)Dla celów porównania ofert cena oferty (koszt kredytu) powinna być wyliczona w oparciu o oprocentowanie wg formuły: stawka WIBOR 1M na dzień 15.11.2016 r. – tj. 1,66 plus marża bankowa. 9)Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu. 11 Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie skutkować to rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia spłaty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 13 Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ. 14)Wszelkie informacje i dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Zamawiającego dostępne są na jego stronie internetowej pod adresem www.bip.krosniewice.pl Jednocześnie Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzenia dla potrzeb Wykonawców danych i informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania. 15)Waluta kredytu i odsetek – polski złoty (PLN). Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 2 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. wykonujących czynności związanych z udzieleniem i obsługą przedmiotowego kredytu), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu: - wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia; - dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia w/w osób (kopie umów o pracę), W przypadku rozwiązania stosunku pracy tych osób przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do przekazania zaktualizowanego wykazu osób oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia nowych osób. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu informacje oraz dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach