Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2019 rok

Gmina Stupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-561 Stupsk, ul. H. Sienkiewicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (023) 653-12-54; 653-12-55 , fax. 023 653-10-16
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stupsk
    ul. H. Sienkiewicza 10
    06-561 Stupsk, woj. mazowieckie
    tel. (023) 653-12-54; 653-12-55, fax. 023 653-10-16
    REGON: 13037845600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stupsk.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2019 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2019 rok” związanego z dofinansowaniem następujących zadań inwestycyjnych: „Przebudowa drogi gminnej Nr 230614W na odcinku od km 0+000 do km 0+421,85 w miejscowości Stupsk” – kwota 1 000 000,00 zł, „Przebudowa drogi gminnej Olszewo Borzymy – Olszewo Bołąki od km 0+000 do km 1+055,00” – kwota 400 000,00 zł. 3.2 Okres kredytowania ustala się na lata 2019-2037, 3.3 Spłata kapitału następować będzie w okresach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia m-ca, począwszy od dnia 31.01.2020 r. w następujących kwotach: 2020 rok – 78 000,00 zł, 2021 rok – 78 000,00 zł, 2022 rok – 78 000,00 zł, 2023 rok – 78 000,00 zł, 2024 rok – 78 000,00 zł, 2025 rok – 78 000,00 zł, 2026 rok – 78 000,00 zł, 2027 rok – 78 000,00 zł, 2028 rok – 78 000,00 zł, 2029 rok – 78 000,00 zł, 2030 rok – 78 000,00 zł, 2031 rok – 78 000,00 zł, 2032 rok – 78 000,00 zł, 2033 rok – 78 000,00 zł, 2034 rok – 78 000,00 zł, 2035 rok – 78 000,00 zł, 2036 rok – 78 000,00 zł, 2037 rok – 74 000,00 zł. 3.4 Spłata odsetek w latach 2019-2037 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych. 3.5 Spłata odsetek, następować będzie w okresach kwartalnych do ostatniego dnia każdego kwartału, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej w 15-tym dniu każdego ostatniego miesiąca kwartału – bez obciążeń Zamawiającego kosztami. 3.6 W przypadku gdy ostateczna spłata kredytu przypada w ciągu okresu obrachunkowego, odsetki za okres od dnia naliczenia do dnia poprzedzającego ostateczną spłatę kredytu, spłacone zostaną łącznie z ostatnią ratą kapitałową w terminie określonym „Harmonogramem spłat rat kapitałowych". 3.7 Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. 3.8 Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu kwartalnie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/366. 3.9 Oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału, powiększonej o niezmienną marżę banku. 3.10 Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży banku ustalonej w przedłożonej ofercie. 3.11 Zamawiający wyklucza pobieranie przez Wykonawcę zamówienia innych prowizji lub opłat, poza tymi określonymi w niniejszej SIWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ 3.12 Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do dnia 15 października 2019 r. Termin uruchomienia kredytu może wynosić maksymalnie trzy dni robocze przypadające po dniu przekazania Wykonawcy dyspozycji uruchomienia kredytu. 3.13 Zamówienie nie jest objęte zakresem porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA). 3.14 Zatrudnienie osób na umowę o pracę; 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, będzie realizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040) tj. na stanowisku pracy ds. obsługi kredytu oraz kontaktów z Zamawiającym zgodnie z oświadczeniem złożonym do oferty. 2) Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcą zamówienia wymogu, o którym mowa powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych zamawiający ma prawo: a) żądać od Wykonawcy przedłożenia w wyznaczonym terminie Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących czynności, b) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi, c) przyjmować od osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi oświadczeń odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia, d) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie kopię umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, e) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, f) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nie przedstawienia w terminie wyznaczonym informacji, o których mowa w punkcie 2 Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wymaga się aby warunek ten został spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa wart. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach