Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 060 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-110 Damasławek, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 613 611 , fax. 672 613 627
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
    Rynek 8
    62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 672 613 611, fax. 672 613 627
    REGON: 53316200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 060 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na udzieleniu długoterminowego kredytu w wysokości 1 060 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy stałej racie kapitałowej. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia: a) kwota kredytu – 1 060 000,00 PLN, b) okres kredytowania do 31.12.2028 r., c) oprocentowanie w skali roku – według złożonej oferty, d) uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 28 grudnia 2020 r., e) okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do końca marca 2021 r., f) ilość rat kapitałowych – 32, g) częstotliwość płatności rat odsetkowych - co 1 miesiąc począwszy od 31.12.2020 r., h) częstotliwość płatności rat kapitałowych co kwartał w terminach na ostatni dzień kwartału począwszy od I kwartału 2021 roku, i) jeśli termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata rat kapitałowych rozpocznie się w pierwszym dniu roboczym po tym terminie, j) sposób zaokrąglania kwot – do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą, że począwszy od 3 miejsca po przecinku wartości od 0 do 4 zaokrągla się w dół, a wartości od 5 do 9 w górę, k) sposób ściągania odsetek – według salda kredytu (formuła 365/365, w przypadku roku przestępnego formuła 366/366), l) prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty – pobrana będzie w dniu uruchomienia kredytu, m) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat za przedterminową spłatę kredytu. 3.Oprocentowanie kredytu ma charakter zmienny przy założeniu, że w okresie obrachunkowym (miesięcznym) obowiązuje zasada stałego oprocentowania. 4. Oprocentowanie w okresie obrachunkowym będzie równe stawce WIBOR 3M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. W przypadku braku notowań stawki WIBOR dla 10 dnia poprzedzającego rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego, należy zastosować poprzednie notowanie, obowiązujące na ten dzień. 5. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetek oraz jednorazowych prowizji bankowych. 6. Prowizja bankowa za udzielenie kredytu będzie opłacona przez Zamawiającego przelewem. 7. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji, zmian prowizji, ani stosowania innych opłat manipulacyjnych, poza wymienionymi w punkcie 5. 8. Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel własny in blanco na rzecz kredytodawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt. 7. 1.2 SIWZ jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2187 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. tj. „Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: • kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; • ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach” przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach