Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Śrem i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Śrem ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 2835225 w. 133 , fax. (61) 2835337
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śrem
    Pl. 20 Października 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 2835225 w. 133, fax. (61) 2835337
    REGON: 63125813500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umsrem.bip.eur.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Śrem i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa budżetu Gminy Śrem wraz z jej jednostkami organizacyjnymi w okresie od dnia 05.11.2020 r. do dnia 04.11.2025 r. (CPV 66100000-1, 66113000-5) obejmująca co najmniej: - otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych oraz rachunków pomocniczych Gminy Śrem oraz jednostek organizacyjnych (lista jednostek w Pakiecie Informacyjnych), - realizację zleceń płatniczych (przelewów), - usługi płatności masowej - przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki bez opłaty i prowizji, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, - udzielanie kredytu obrotowego na rachunku bieżącym, odnawialnego, w wysokości określonej w uchwale budżetowej w każdym roku, którego oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, bez prowizji i opłat, - objęcie systemem bankowości elektronicznej Urzędu Miejskiego - oraz jednostek organizacyjnych Gminy, bez opłat jednorazowych (instalacja oprogramowania, szkolenia) oraz bez opłat za abonament, - udostępnienie usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo-księgowego Zamawiającego oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego. Bank musi zapewnić możliwość przyjmowania wpłat gotówkowych od ludności na prowadzone dla Gminy i jej jednostek organizacyjnych rachunków, w co najmniej dwóch punktach/placówkach na terenie Miasta Śrem bez opłat. 2.W ramach czynności, o których mowa powyżej, Bank zobowiązany będzie w szczególności do: - udzielanie "na hasło" informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia upoważnionym osobom z Urzędu Miejskiego, jednostki organizacyjnej bez dodatkowych opłat, - zapewnienia możliwości uzyskania przez Skarbnika Gminy lub osobę przez Niego upoważnioną informacji o stanie rachunków i operacjach na rachunkach jednostek organizacyjnych Gminy, bez dodatkowych opłat, - codziennego potwierdzania wyciągiem stanu salda i dokonywanych operacji finansowych na rachunkach wraz z załącznikami, bez dodatkowych opłat, - dostarczania codziennie przed godz.11:00 przez Bank do Urzędu Miejskiego i wskazanych punktów obsługi księgowej jednostek organizacyjnych dokumentów księgowych i korespondencji dotyczących Urzędu Miejskiego i innych jednostek organizacyjnych, bez dodatkowych opłat, - dokonywanie przelewów wewnątrz bankowych bez opłat, - prowadzenia w ramach umowy rachunku bieżącego rachunków pomocniczych bez dodatkowych opłat, - automatycznego lokowania w Banku środków pieniężnych znajdujących się na rachunkach na koniec dnia - ostatnia operacja danego dnia, bez dodatkowych opłat, - przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez dodatkowych opłat, - realizacji zleceń stałych bez dodatkowych opłat, a w szczególności obciążanie rachunku spłatami rat kapitałowych zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Urząd. Powinna to być przedostatnia operacja w danym dniu, przed lokowaniem środków finansowych, - naliczania i kapitalizowania odsetek od środków na rachunkach co miesiąc. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie automatycznie co kwartał, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego dzień ustalania oprocentowania i współczynnika określającego w ofercie przez Bank; albo iloczyn wysokości stawki WIBID 1M z określonego dnia miesiąca poprzedzającego dzień ustalania oprocentowania i współczynnika określonego w ofercie przez Bank. Wykonawca wskaże, jaki sposób ustalania stawek bazowych wybiera - w wypadku wybrania jako podstawy stawki WIBID z określonego dnia miesiąca - wskaże, o jaki dzień miesiąca chodzi, - naliczania odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym co miesiąc i pobierania w okresach miesięcznych, w piątym dniu każdego następnego miesiąca. Wysokość oprocentowania wyznaczana będzie co miesiąc jako suma średniej arytmetycznej wysokości WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego dzień ustalenia procentowania i marży określonej w ofercie Banku; albo jako iloczyn wysokości stawki WIBOR 1M z określonego dnia miesiąca poprzedzającego dzień ustalania oprocentowania i współczynnika określonego w ofercie przez Bank. Wykonawca wskaże, jaki sposób ustalania stawek bazowych wybiera - w wypadku wybrania jako podstawy stawki WIBOR z określonego dnia miesiąca - wskaże, o jaki dzień miesiąca chodzi. Do naliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, - "zerowania" rachunku podstawowego i pomocniczych (na żądanie) jednostek budżetowych Gminy, polegającego na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), na rachunek podstawowy organu jednostki samorządu terytorialnego, bez dodatkowych opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. wykażą, że posiadają aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Zaparafowany projekt umowy Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach