Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2017 rok

Gmina Szreńsk ogłasza przetarg

  • Adres: 06550 Szreńsk, plac Kanoniczny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 653 40 38 , fax. 0-23 653 40 38
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szreńsk
    plac Kanoniczny 10
    06550 Szreńsk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 653 40 38, fax. 0-23 653 40 38
    REGON: 13037846200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2017 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2017 rok” związanego z: 1 dofinansowaniem następujących zadań inwestycyjnych: -przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Pączkowo do drogi Zgliczyn-Glinki -300 000,00 zł -przebudowa dróg gminnych - 82 835,00 zł, -budowa kanalizacji sanitarnej Etap VII w Szreńsku - 100 000,00 zł 2. spłata wcześniej zaciągniętych kredytów 517 165,00 zł Łączne nakłady finansowe przeznaczone na inwestycje stanowią kwotę 1 067 000,00 zł w tym środki własne 584 165,00zł oraz środki z kredytu 482 835,00 zł. Udział środków zewnętrznych, tj. kredytowych stanowi 45,3 % ogólnej kwoty kosztów inwestycyjnych. Okres kredytowania ustala się na lata 2017-2027. 3. Spłata kapitału następować będzie w okresach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia m-ca , począwszy od dnia 31.01.2018r. w następujących kwotach: 2018 rok – 100 000,00 zł; 2019 rok – 100 000,00 zł; 2020 rok – 100 000,00 zł; 2021 rok – 100 000,00 zł; 2022 rok – 100 000,00 zł; 2023 rok – 100 000,00 zł; 2024 rok – 100 000,00 zł; 2025 rok – 100 000,00zł; 2026 rok – 100 000,00zł; 2027 rok – 100 000,00zł. 4. Spłata odsetek w latach 2017-2027 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych. 5. Spłata odsetek naliczanych co miesiąc, następować będzie w okresach miesięcznych do 27-ego dnia każdego miesiąca , na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej w 12-tym dniu każdego następującego miesiąca – bez obciążeń Zamawiającego kosztami. 6. W przypadku gdy ostateczna spłata kredytu przypada w ciągu okresu obrachunkowego, odsetki za okres od dnia naliczenia do dnia poprzedzającego ostateczną spłatę kredytu, spłacone zostaną łącznie z ostatnią ratą kapitałową w terminie określonym „Harmonogramem spłat rat kapitałowych”. 7. Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. 8. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/366. 9. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału, powiększonej o niezmienną marżę banku. 10. Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży banku ustalonej w przedłożonej ofercie. 11. Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do trzech dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31.12.2017r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 13. Zamówienie nie jest objęte zakresem porozumienia w sprawie zamówień rządowych(GPA). 14. W uzasadnionych sytuacją Zamawiającego przypadkach, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu maksymalnie o kolejne 36 miesięcy. W tym przypadku strony bez kosztów obciążających zamawiającego dokonują zmian „harmonogramu spłat rat kapitałowych” oraz ponownego przeliczenia równych, kolejnych rat liczonych od kwoty kredytu pozostałego do spłaty. 15. Zatrudnienie osób na umowę o pracę; 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, będzie realizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy(t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666, z późn. zm.)tj. na stanowisku pracy ds. obsługi kredytu oraz kontaktów z zamawiającym zgodnie z oświadczeniem złożonym do oferty. 2) Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia wymogu, o którym mowa powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych zamawiający ma prawo: a) żądać od Wykonawca przedłożenia w wyznaczonym terminie Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących czynności, b) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi, c) przyjmować od osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi oświadczeń odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia, d) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie kopię umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), e) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające go opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, f) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922). 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie wyznaczonym informacji, o których mowa w punkcie 2 Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wymaga się aby warunek ten został spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach