Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Gmina Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 96-128 Słupia, Słupia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 315 591 , fax. 468 315 514
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupia
    Słupia 136
    96-128 Słupia, woj. łódzkie
    tel. 468 315 591, fax. 468 315 514
    REGON: 75014851000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowego deficytu budżetu i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) wysokość kredytu długoterminowego: 1 000 000,00 PLN; 2) kredyt postawiony będzie do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania Umowy w jednej transzy; 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, z tego tytułu bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; 4) karencja w spłacie kapitału: do dnia 31.12.2020 roku; 5) raty kapitałowe spłacane będą w 120 ratach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, począwszy od 31 stycznia 2021 roku; przy czym ostatnia rata kredytu będzie ratą wyrównującą; 6) spłata odsetek następować będzie od dnia uruchomienia kredytu, w ratach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku; 7) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel in blanco wystawiony przez Gminę Słupia wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 roku poz. 2187 z późn. zm.); 8) oprocentowanie kredytu będzie stanowić sumę stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca okresu obrachunkowego i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć wszelkie opłaty do marży banku w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca i niezmienna w całym okresie kredytowania (do celów porównania ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 16.08.2019 roku; 9) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się z: a) stopy procentowej WIBOR 1 M b) marży banku; 10) przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy kredytowej; 11) ewentualna prowizja od udzielnego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu; 12) kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ; 13) Zamawiający zastrzega sobie: a) zmianę terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych kosztów; b) prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnację z części kredytu bez dodatkowych kosztów; c) naliczane odsetki będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty; d) możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu; w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres faktycznie wykorzystania kredytu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 r, poz. 2187 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe, inny dokument, z którego wynika upoważnienie do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski, ustalonych w statucie w zakresie, w jakim nie sprzeciwiają się temu przepisy ustawy. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty 2) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach