Gmina Żórawina ogłasza przetarg
- Adres: 55-020 Żórawina, ul. Kolejowa 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3165157 , fax. 71 7234900
- Data zamieszczenia: 2011-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żórawina
ul. Kolejowa 6 6
55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie
tel. 71 3165157, fax. 71 7234900
REGON: 93193514100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zorawina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł na sfinansowanie deficytu Gminy Żórawina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu z budźetu Gminy Żórawina. Kredyt w wysokości 1.500.000,00 zł , aluta kredytu : złoty polski (PLN) Określenie terminów : okres wykorzystania kredytu sukcesywnie od dnia podpisania umowy zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Kredyt może być wykorzystany w całości lub jego części bez dodatkowych kosztów, które będą ustalone do wysokości faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Do złożenia oferty należy przyjąć następujące terminy i kwoty realizacji kredytu:01.01.2012 roku - 1.500.000,00 złotych. Okres spłaty 6 lat. Spłata kredytu w 24 równych ratach zgodnie z podanym harmonogramem spłat, po wykorzystaniuostatniej transzy, począwszy od 30 marca 2012 roku.Harmonogram spłat: 30 m,arca każdego roku, 30 maja każdego roku, 30 września każdego roku, 30 listopada każdego roku.Spłata realizowana będzie na podstawie każdorazowego pisemnego zawiadomienia przesłanego przez bank. Zawiadomienie będzie zawierało następujące dane: ratę kapitałową do zapłaty, aktualną wysokość stopy procentowej,kwotę odsetek, kwotę do zapłaty, termin zapłaty, marża.Spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnego wykorzystania kredytu na podstawie hamonogramu spłat począwszy od marca 2012 roku. Harmonogram spłat: 30 marca każdego roku, 30 maja każdego roku, 30 września każdego roku , 30 listopada każdego roku.Spłata zrealizowana na podstawie każdorazowego pisemnego zawiadomienia zgodnie z wytycznymi określonymi wyżej..Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. W przypadku gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 72 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.611.000,00 zł
Dodano: 2016-07-19 - Udzielenie kredytu/pożyczki odnawialnej w wysokości 1 000 000PLN dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-15 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO DLA GMINY DŁUGOŁĘKA Z SIEDZIBĄ W DŁUGOŁĘCE NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W KWOCIE 1.436.000,00 ZŁ
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-05-20 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-19 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.800.000 PLN na pokrycie i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
Dodano: 2016-01-25