Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.466.800,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mniszków i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7561522 , fax. 044 7561523
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 044 7561522, fax. 044 7561523
    REGON: 59064812600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.466.800,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mniszków i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1.466.800,00 zł ( słownie: jeden milion czterysta sześćdziesiąt sześć tysięcy osiemset złotych) z przeznaczeniem na: Sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mniszków i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tj. na : 1. Przebudowa dróg gminnych włączających tereny stref ekonomiczno-przemysłowych w krajowy system transportowy - droga w Syskach - 600.000,00 zł 2. Na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - 866.800,00 zł Termin uruchomienia kredytu - pobranie w transzach: 1. Transza w kwocie 600.000,00 w terminie do 15.08.2011 r. 2. Transza w kwocie 200.000,00 w terminie do 27.09.2011 r. 3. Transza w kwocie 666.800,00 w terminie do 27.12.2011 r. Okres kredytowania ustala się na 6 lat z okresem spłaty kapitału od 31 marca 2012 r. do końca grudnia 2017 r. zgodnie z harmonogramem spłaty rat stanowiących załącznik do SIWZ 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia kwoty kredytu określonego w specyfikacji bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów; 2. Oprocentowanie w ratach miesięcznych, liczone od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na stopie WIBOR 1M powiększonej o marżę banku; 3. Do ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 01.07.2011 r. plus marża banku; 4. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalone na podstawie stawki bazowej WIBOR 1 M powiększonej o stałą marżę banku. Stawka bazowa jest ustalona na okres 1 miesiąca i stanowi stopę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca i ma zastosowanie do odsetek naliczanych od pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego. 5. Marża banku określona w procentach będzie stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Jedynym zyskiem banku będzie stawka WIBOR 1 M powiększona o marżę banku od wykorzystanego kredytu. 6. Zamawiający nie dopuszcza dodatkowych opłat za: ubezpieczenie kredytu, koszty manipulacyjne, prowizję przygotowawczą od udzielonego kredytu lub inne koszty. 7. Do obliczeń odsetek należy przyjąć faktyczną liczbę dni w każdym roku kalendarzowym. 8. Zagwarantowanie przez bank na rzecz zamawiającego w zależności od jego woli (zamawiającego) przyjęcie przedterminowej spłaty części kredytu, po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jego realizacją; 9. Prowizja za przedterminową spłatę części kredytu - 0 zł; 10. Nie naliczanie i nie pobieranie opłat od niewykorzystanej części transzy kredytu; 11. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel In blanco 12. Celem zbadania zdolności kredytowej zamawiający na życzenie oferenta udostępni do wglądu budżet gminy, sprawozdanie z jego wykonania oraz inne dokumenty związane z finansami zamawiającego 13. Spłata rat kapitałowych z umowy kredytowej następować będzie zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach