Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Skomlin

Gmina Skomlin ogłasza przetarg

  • Adres: 98-346 Skomlin, ul. Trojanowskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8864477 , fax. 043 8864477 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2012-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skomlin
    ul. Trojanowskiego 1 1
    98-346 Skomlin, woj. łódzkie
    tel. 043 8864477, fax. 043 8864477 w. 13
    REGON: 73093473700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.300.000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Skomlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.300.000 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych), przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin na rok 2012. Okres kredytowania ustala się na lata 2012 - 2018, karencja w spłacie kredytu będzie wynosiła 4 miesiące, spłata kapitału następować będzie w okresach miesięcznych ustalonych w harmonogramie, począwszy od dnia 31.01.2013r.; datę wymagalności rat kapitałowych ustala się na ostatni dzień miesiąca, którego rata dotyczy. Harmonogram spłat stanowi załącznik SIWZ. W przypadku gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty i odsetek kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym, po wyznaczonej dacie.Wykonawca uruchomi środki kredytu w następującej wysokości i terminach: I transza - 350.000,00- do 30.09. 2012r, II transza - 600.000,00- do 05.11. 2012r, III transza - 350.000,00- do 05.12.2012r Okres spłaty kredytu wynosi 6 lat (lata 2013 - 2018) zgodnie z harmonogramem spłat - załącznik nr 4 do SIWZ. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia wykonawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych naliczoną w oparciu o średnią arytmetyczną ostatnich 5-ciu notowań z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek, - obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji równe sumie b + m gdzie: b - stopa bazowa, oparta o stawkę WIBOR 1M naliczoną w oparciu o średnią arytmetyczną ostatnich 5-ciu notowań z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek, m - stała marża banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Odsetki będą naliczane na bazie 365 dni w roku, przy czym w miesiącu przyjmuje się liczbę dni przypadających w danym miesiącu, a każdy dzień za 1/365 część roku. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne nie później niż ostatniego dnia roboczego miesiąca za który zostały naliczone. Prowizja będzie zapłacona w dniu postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, od całej kwoty kredytu.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skomlin.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach