Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.280 000,00 PLN (jeden milion dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie zadania inwestycyjnego o nazwie Integracja dróg gmin Korycin i Suchowola z siecią krajową i regionalną, w jednej transzy wypłaconej w dniu 28.12.2009 roku, z okresem spłaty 9 miesięcy.

Urząd Gminy Korycin ogłasza przetarg

  • Adres: 16-140 Korycin, ul. Knyszyńska 2A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7229196 , fax. 085 7229180
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Korycin
    ul. Knyszyńska 2A 2A
    16-140 Korycin, woj. podlaskie
    tel. 085 7229196, fax. 085 7229180
    REGON: 00053693000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korycin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.280 000,00 PLN (jeden milion dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie zadania inwestycyjnego o nazwie Integracja dróg gmin Korycin i Suchowola z siecią krajową i regionalną, w jednej transzy wypłaconej w dniu 28.12.2009 roku, z okresem spłaty 9 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu inwestycyjnego złotowego dla Zamawiającego w wysokości 1.280 000,00 PLN (jeden milion dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych) z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie zadania inwestycyjnego o nazwie Integracja dróg gmin Korycin i Suchowola z siecią krajową i regionalną w jednej transzy Termin uruchomienia kredytu do 28 grudnia 2009 r. Okres kredytowania - 9 miesięcy, liczone od stycznia 2010 r. Spłata kredytu jednorazowo do 30 września 2010 r. Spłata odsetek naliczonych od rzeczywistej wielkości zaciągniętego kredytu na bieżąco, w ratach miesięcznych, w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu, po upływie każdego miesiąca. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco z deklaracją wekslową. Oprocentowanie: według zmiennej stopy procentowej oferowanej przez bank w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M powiększona o marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez konieczności spłat odsetek za pierwotnie zakładany okres kredytowania oraz bez konieczności uiszczania opłat dodatkowych. dopuszcza się możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji na pisemny wniosek Zamawiającego, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za przedterminową spłatę kredytu, przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni, niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korycin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach