Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego z napędem na cztery koła z kabiną przystosowanego do współpracy z maszynami i narzędziami rolniczymi i leśnymi dla Nadleśnictwa Supraśl.

Nadleśnictwo Supraśl w Supraślu ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, Podsupraśl 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7131550 , fax. 085 7131561
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Supraśl w Supraślu
    Podsupraśl 8 8
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7131550, fax. 085 7131561
    REGON: 05002665000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/suprasl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inny podmiot nie posiadający osobowości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego z napędem na cztery koła z kabiną przystosowanego do współpracy z maszynami i narzędziami rolniczymi i leśnymi dla Nadleśnictwa Supraśl.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. ciągnika rolniczego wymienionego w tytule Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do właściwej siedziby Nadleśnictwa wymienionej poniżej: NADLEŚNICTWO SUPRAŚL w SUPRAŚLU ul: Podsupraśl 8 16-030 Supraśl podlaskie NIP 542-030-36-78 REGON: 050026650.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj są w stanie samodzielnie sfinansować całe zamówienie (zamawiający nie dopuszcza zaliczek, przedpłat lub płatności pośrednich w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia), co potwierdza oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 4. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Alternatywy zawarte w treści oferty spowodują jej odrzucenie. 7. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom 8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art.93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu ofertowym; d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu ofertowym; e) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4 -8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) proponowane warunki gwarancji przedstawione w kartach gwarancyjnych h) świadectwo homologacji pojazdu dopuszczające pojazd do rejestracji na terenie Polski. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie punkty: c), d), e), f), g) dotyczą każdego podmiotu wchodzącego w skład wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. - Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. - Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 96 ust. 4 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_suprasl/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 18 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach