Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Cedry Wielkie

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6836164 , fax. 58 6836166
  • Data zamieszczenia: 2013-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 58 6836164, fax. 58 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Cedry Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Cedry Wielkie, z terminem spłaty kapitału do 31.12.2019r. 2.Waluta: polski złoty. 3.Kwota kredytu: 1.200.000 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100) 4.Wykorzystanie kredytu: do 31 grudnia 2013 roku (do celów przygotowania oferty należy założyć wykorzystanie jednorazowo w dniu 02.12.2013r.) 5.Spłata kapitału: w 20 kwartalnych ratach, w okresie od 2014 do 2019 roku. Raty w poszczególnych latach płatne ostatniego dnia kwartału kalendarzowego, przy czym pierwsza rata płatna 31 marca 2014 roku. 6.Termin i wysokość spłat rat: 31.03.2014r. - 50 000,00 30.06.2014r. - 50 000,00 30.09.2014r. - 50 000,00 31.12.2014r. - 50 000,00 31.03.2015r. - 50 000,00 30.06.2015r. - 50 000,00 30.09.2015r. - 50 000,00 31.12.2015r. - 50 000,00 31.03.2016r. - 50 000,00 30.06.2016r. - 50 000,00 30.09.2016r. - 50 000,00 31.12.2016r. - 50 000,00 31.03.2017r. - 50 000,00 30.06.2017r. - 50 000,00 30.09.2017r. - 50 000,00 31.12.2017r. - 50 000,00 31.03.2018r. - 50 000,00 30.06.2018r. - 50 000,00 30.09.2018r. - 50 000,00 31.12.2018r. - 50 000,00 31.03.2019r. - 50 000,00 30.06.2019r. - 50 000,00 30.09.2019r. - 50 000,00 31.12.2019r. - 50 000,00 7.Spłata odsetek: miesięcznie ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, począwszy od ostatniego dnia miesiąca, w którym wykorzystano kredyt lub jego część. Ostatnia spłata w dniu 31.12.2019r. 8.Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu. 9.Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 10.Wykonawca przez cały okres trwania umowy nie będzie naliczał dodatkowych opłat - nie dopuszcza się w ofercie dodatkowych elementów kosztowych. W proponowanej marży Wykonawca powinien ująć ewentualne dodatkowe opłaty zwyczajowo naliczane przez Wykonawcę, tj. prowizję przygotowawczą, prowizję za gotowość, prowizję za obsługę kredytu. 11.Nie dopuszcza się określenia prowizji w ofercie, jako wyodrębnionej pozycji kosztowej. 12.Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 13.Zabezpieczenie kredytu proponowane przez Zamawiającego: weksel wraz z deklaracją wekslową, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 14.Wykaz dokumentów do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego został zawarty w Rozdziale III SIWZ. 15.Informacje dodatkowe: 16.Liczba ludności w gminie na dzień 31 grudnia 2012r.: 6 587 ustalona przez Prezesa GUS. 17.Gmina nie korzysta z wykupu wierzytelności 18.Weksel, deklaracja wekslowa i oświadczenie o poddaniu się egzekucji będą podpisane przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 19.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za wykonanie zakresu przedmiotu zamówienia przez podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) 2.Termin wniesienia wadium: 20.11.2013r. do godz. 11:00 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a)Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)Gwarancjach bankowych d)Gwarancjach ubezpieczeniowych e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r Nr 42 poz. 275 ze zmianami) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 3 lit. a. z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony - kredyt. 5.Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. 8.Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. 9.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest przez zamawiającego wymagane. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach