Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 250 000 PLN na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Urząd Gminy w Siedlisku ogłasza przetarg

  • Adres: 67-112 Siedlisko, pl. Zamkowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 883 218 , fax. 683 883 218
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siedlisku
    pl. Zamkowy 6
    67-112 Siedlisko, woj. lubuskie
    tel. 683 883 218, fax. 683 883 218
    REGON: 97077038750000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: siedlisko.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 250 000 PLN na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie : 2 250 000,00 zł, słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100, z okresem spłaty 11 lat. Przewiduje się uruchomienie kredytu od dnia podpisania umowy wg zleceń płatniczych w miarę zaistnienia potrzeb Zamawiającego do dnia 31.12.2020r. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) Kwota kredytu: 2 250 000 ,00 zł. b) Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do 30.11.2031r. c) Karencja w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do 30.01.2021 r. d) Spłata kredytu następować będzie w miesięcznych ratach kapitałowych łącznie z odsetkami, z uwzględnieniem karencji spłaty kredytu do 30.01.2021r. z możliwością zmiany harmonogramu spłaty.Harmonogram w załączeniu. e) W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. f) Oprocentowanie kredytu oparte na stopie zmiennej, równej stopie WIBOR dla depozytów 1 – miesięcznych w złotych z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych , od faktycznie wykorzystanych środków. g) Spłata odsetek w ratach miesięcznych będzie następowała w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po zakończeniu miesiąca. Do obliczenia kwoty oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Pierwsza płatność odsetek do 10 dnia miesiąca następujacego po uruchomieniu transzy.. • Cena ofertowa, którą stanowią koszty oprocentowania - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M z dnia 30.06.2020r. w wysokości 0,23%, powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy, h) Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić: • oprocentowanie kredytu: stawka bazowa WIBOR dla depozytów 1M notowana na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnych miesięcy kalendarzowych, dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego, powiększona o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy. i) Zamawiający ma możliwość dokonania wcześniejszej spłaty całości lub części kapitału kredytu przed upływem końca terminu kredytowania, tj. przed 30.11.2031r. w tej sytuacji oprocentowanie zostanie naliczone do dnia spłaty kredytu. Z tytułu wcześniejszej spłaty nie będą pobierane opłaty, prowizje i oprocentowania jak również inne dodatkowe opłaty. j) Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty kredytu w calości. k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu spłaty kredytu na okres dłuższy oraz zmianę harmonogramu spłat po uzgodnieniu tego terminu z wykonawcą. l) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat, prowizji, oprocentowania jak również dodatkowych od niewykorzystanej części kredytu opłat. m) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową oraz kontrasygnatą Skarbnika Gminy. ł) Realizacja dyspozycji kredytobiorcy następować będzie w formie bezgotówkowej na rachunek budżetu Gminy Siedlisko 85 96740006 0000 0020 4408 0001
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (j. t.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym posęepowaniu ( o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach