Gmina Parzęczew ogłasza przetarg
- Adres: 95045 Parzęczew, ul. Południowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 718 60 95 , fax. 427 186 066
- Data zamieszczenia: 2017-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Parzęczew
ul. Południowa 1
95045 Parzęczew, woj. łódzkie
tel. 42 718 60 95, fax. 427 186 066
REGON: 47205781000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego – w transzach – w wysokości 2 360 700,00 zł na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego – w transzach – w wysokości 2 360 700,00 zł na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. Wysokość odsetek od kredytu w oparciu o wskaźnik oprocentowania WIBOR 1M na dzień 17 maja 2017 r. plus marża oraz prowizja bankowa, banku udzielającego przedmiotowego kredytu. Udzielenie kredytu nastąpi w transzach, w wysokościach i terminach, które określa załącznik Nr 6 do SIWZ. Harmonogram spłaty kredytu określa załącznik nr 7 do SIWZ. Terminy spłat określone w załączniku mogą ulec zmianie. Naliczanie i spłata odsetek odbywać się będzie w trybie miesięcznym począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiona zostanie I transza kredytu. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek. Zamawiający określa jako formę zabezpieczania spłaty kredytu weksel in blanco z deklaracją wekslową (bez oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się egzekucji). Zamawiający zastrzega sobie: - Wykonawca nie będzie żądał opłat za niewykorzystanie części kredytu lub za przedterminową spłatę kredytu, - możliwość zmiany terminu uruchomienia transz kredytu, za co nie będzie ponosił dodatkowych kosztów, - prawo do wcześniejszej spłaty kredytu niż określona w harmonogramie spłat lub rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat, - naliczane odsetki będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty, - możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, - w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, Wykonawca pobierze odsetki za faktyczny okres korzystania z kredytu, tj. do dnia poprzedzającego dzień spłaty. - możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie spłat kredytu (załącznik nr 7 do SIWZ). Dokumenty dotyczące Zamawiającego takie jak: sprawozdania, uchwały, informacja dotycząca mienia komunalnego znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego w BIP/budżet. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - naliczanie odsetek 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) 3) najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 3) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i może być podstawą do stwierdzenia, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy z Zamawiającym, a w trakcie trwania umowy może być podstawą o naliczenia kary umownej. 5) w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 3 pkt 1, Zamawiający może zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 6) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 3 pkt 3, za każde zdarzenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
Dodano: 2024-05-10 - „Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”
Dodano: 2023-12-29 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2023
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dmosin w 2023 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 1.150.000,00 zł
Dodano: 2023-12-11 - „Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 2.200.000,00 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2023”
Dodano: 2023-12-01 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego przez Gminę Radomsko w 2023 r
Dodano: 2023-11-16 - Udzielenie długoterminowej pożyczki w wysokości 2 000 000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 500 000,00 PLN
Dodano: 2023-10-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2023 rok
Dodano: 2023-06-01