Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00zł

Gmina Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3272027 , fax. 034 3272111
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gidle
    ul. Pławińska 22 22
    97-540 Gidle
    tel. 034 3272027, fax. 034 3272111
    REGON: 15139867500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa dotycząca zaciągnięcia przez Gminę Gidle kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji drogowych prowadzonych przez Gminę Gidle w 2009r., w tym na poniesione nakłady z tytuły zadań wykonanych przed podpisaniem umowy z bankiem (bank zobowiązuje się uruchomić kredyt na pokrycie zapłaconych faktur).
    2) Uruchomienie kredytu nastąpi po ostatecznym rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy, na podstawie dyspozycji Zamawiającego złożonej w Banku, nie później niż na trzy dni robocze przed planowaną datą wypłaty.
    3) Karencja w spłacie kapitału kredytu długoterminowego do: 29.06.2010r.
    4) Raty i odsetki Zamawiający będzie spłacał kwartalnie wg zestawienia zawartego w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z tym, że spłata pierwszej raty nastąpi 30.06.2010r., a ostatniej raty: 31.03.2014r.
    5) Bank powiadomi Zamawiającego w dniu poprzedzającym dzień zapłaty odsetek kwartalnych o naliczonych wysokości tych odsetek.
    6) Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia kredytowego.
    7) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    8) Oprocentowanie kredytu przy założeniu kwartalnej spłaty kapitału i odsetek, składające się ze zmiennej stawki bazowej WIBOR 3M plus stała marża banku ustalona na dzień złożenia oferty w całym okresie kredytowania.
    9) Zamawiający może dokonać przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    10) Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów niż wynikające ze złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
    3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawcy zobowiązani są do złożenia dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w ust. 4.
    3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w ust 1, wykonawcy składają wraz z ofertą, sporządzoną wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następujące dokumenty i oświadczenia:
    1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz.
    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podpisania oferty przez dyrektora Oddziału należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do reprezentowania banku.
    3) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w art. 34 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U.z 2002r. Nr 72, poz. 655 ze zm.);
    4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w ust 4 pkt 2), 3), 4), pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach