Przetargi.pl
Nadleśnictwo Syców, ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców telefon (062) 785-21-27, fax. (062) 786-90-32, http://www.poznan.lasy.gov.pl/sycow/ , e-mail: sycow@poznan.lasy.gov.pl Nadleśnictwo Syców jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.

Nadleśnictwo Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. (0-62) 7852127 , fax. (0-62) 7869032
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Syców
    ul. Kolejowa 14 14
    56-500 Syców
    tel. (0-62) 7852127, fax. (0-62) 7869032
    REGON: 25051943500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sycow.lasypanstwowe.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadsająca osobowości prawnej Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadleśnictwo Syców, ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców telefon (062) 785-21-27, fax. (062) 786-90-32, http://www.poznan.lasy.gov.pl/sycow/ , e-mail: sycow@poznan.lasy.gov.pl Nadleśnictwo Syców jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiotem zamówienia są zbiory szyszek z drzew stojących metodą bez kolcową dla Nadleśnictwa Syców. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy usługi: 6. 2500 kg szyszek sosny pospolitej z Wyłączonych Drzewostanów Nasiennych zlokalizowanych na terenie Leśnictwa Smardze Nadleśnictwo Syców termin wykonania do 15.02,2010r. (w porozumieniu z Nadleśnictwem Syców); cena ofertowa powinna zostać określona za 1 kg zebranych szyszek; 7. Zbiór szyszek z drzew stojących mogą odbywać się tylko metodami alpinistycznymi przy użyciu drabinek i lin - nie dopuszcza się stosowania drzewołazów i kolcy (metod uszkadzających drzewa). Zebrany materiał musi być dostarczany do siedziby Nadleśnictwa Syców co najmniej raz w tygodniu. Wszelkie prace muszą być wykonywane po uzgodnieniu z osobą reprezentującą Nadleśnictwo Syców - Panią Danutą Kasimir. Przechowywanie i transport zebranego materiału musi odbywać się ściśle według zaleceń osoby reprezentującej Nadleśnictwo Syców. 8. Cena ofertowa musi zostać określona za 1 kg zbieranych szyszek. Cena ta musi obejmować wszelkie koszty związane z organizacją zbierania tj. transport, sprzęt, wyżywienie, zakwaterowanie, koszt zabezpieczenia i transportu zebranego materiału, ważenie szyszek i wszelkie inne wg potrzeb wykonawcy. 9. Zamówienie musi być wykonane ściśle wg wskazówek i poleceń upoważnionych pracowników Nadleśnictwa Syców tj. Pani Danuty Kasimir lub innej osoby wg kompetencji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami odnoście genetyki leśnej. 10. W przypadku wystąpienia sytuacji, gdy rzeczywiste potrzeby wykonania zabiegów będą odbiegały od rozmiaru określonego powyżej, obowiązujący staje się rozmiar zadań określony przez rzeczywiste potrzeby - decyzje w tej sprawie podejmuje jednoosobowo zamawiający (jeżeli rozmiar zadań zostanie zwiększony powyżej 20 % zakładanej wielkości, wymaga to również akceptacji wykonawcy). W przypadku zaistnienia rozbieżności między zamawianą a zrealizowaną wielkością zamówienia, rozliczenia będą dokonywane według jednostkowych cen ofertowych. 11. Za spełnianie i przestrzeganie obowiązujących wymagań oraz przepisów związanych z BHP odpowiada wykonawca. 12. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych. 13. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki dostawcy wymienione we wzorze do umowy. 14. Wartość zamówienia - powyżej 14.000,00 euro. 15. Zamawiający może unieważnić przetarg bez podania przyczyn.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w tym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: należy wykazać dysponowanie minimum2 osobami z stosownymi uprawnieniami (zbieracze z drzew stojących) oraz minimum 1 samochodem terenowym, należy również udokumentować minimum 1 wykonaną pracę tego typu na rzecz Lasów Państwowych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych pkt.1 zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) wykażą i udokumentują uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) wykażą niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: należy wykazać dysponowanie minimum 2 osobami z stosownymi uprawnieniami (zbieracze z drzew stojących) oraz minimum 1 samochodem terenowym, należy również udokumentować minimum 1 wykonaną pracę tego typu na rzecz Lasów Państwowych. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poznan.lasy.gov.pl/sycow/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach