Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg
- Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7221778 , fax. 075 7221750
- Data zamieszczenia: 2014-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
Siekierczyn 271 271
59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
tel. 075 7221778, fax. 075 7221750
REGON: 23082156900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 567 849 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 567 849 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych pn. a) Remont połączony z modernizacją Domu Kultury w Zarębie, b) Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Domu Kultury w Zarębie, c) Remont miejsca spotkań rękodzielników i twórców regionalnych w Zarębie, gmina Siekierczyn. Łączny koszt inwestycji wynosi: - 1 333 656,00 zł. Źródła finansowania inwestycji: - środki własne gminy - 32 474,00 zł, - środki z dotacji/pożyczki - 733 333,00 zł, - kredyt bankowy: - 567 849,00 zł. 2.Przewidywany okres realizacji inwestycji: od 02.04.2014 r. do 30.09.2014 r. 3.Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące kredytowanej inwestycji zostaną udostępnione wykonawcy przed podpisaniem umowy kredytu. 4.Warunki szczegółowe: 4.1.Kwota kredytu - 567 849,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt siedem tysięcy osiemset czterdzieści dziewięć złotych ). 4.2. Okres kredytowania - 10 lat, tj. od 15.05.2014 do 14.05.2024 r. 4.3. Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 14.05.2015 r. 4.4. Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy, a ostatecznym terminem uruchomienia kredytu, który upływa 30.10.2014 r. Przewiduje się uruchomienie środków w 5 transzach. 4.5. Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 10 lat. 4.6. Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 30 czerwca 2014 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. 4.7. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 0,5%. 4.8. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco . 4.9. Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 4.10. Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku. 4.11. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M. 4.12. Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ tj.,- rozdziału 3 - opis przedmiotu zamówienia. 4.13. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. 4.14. W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty). 4.15. Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu. 5. Zamawiający informuje że: 5.1. Wszystkie sprawozdania budżetowe i finansowe za lata 2012, 2013 i I kwartał 2014 roku oraz opinie Regionalnej izby Obrachunkowej i uchwały budżetowe dostępne są do pobrania w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Siekierczyn (BIP) pod adresem www.bip.siekierczyn.pl., zakładka- budżet, 5.2. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może udostępnić dodatkowo inne sprawozdania i prognozy będące w posiadaniu Gminy, 5.3. Gmina nie jest powiązana kapitałowo i organizacyjnie z żadną instytucją, 5.4. Gmina nie posiada zobowiązań pozabilansowych, 5.5. Kredyt będzie przeznaczony na bieżące finansowanie zadań inwestycyjnych, tj. na: a) Remont połączony z modernizacją Domu Kultury w Zarębie, b) Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Domu Kultury w Zarębie c) Remont miejsca spotkań rękodzielników i twórców regionalnych w Zarębie, gmina Siekierczyn. 5.6. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siekierczyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.611.000,00 zł
Dodano: 2016-07-19 - Udzielenie kredytu/pożyczki odnawialnej w wysokości 1 000 000PLN dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-15 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO DLA GMINY DŁUGOŁĘKA Z SIEDZIBĄ W DŁUGOŁĘCE NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W KWOCIE 1.436.000,00 ZŁ
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-05-20 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-19 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.800.000 PLN na pokrycie i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
Dodano: 2016-01-25