Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 080 756,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Łyszkowice na 2020 rok

Gmina Łyszkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-420 Łyszkowice, Gminna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 838 87 78, , fax. 46 838 87 78
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyszkowice
    Gminna 11
    99-420 Łyszkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 838 87 78, , fax. 46 838 87 78
    REGON: 75014832500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 080 756,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Łyszkowice na 2020 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 4 080 756,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Łyszkowice na 2020 rok. 2. Zamawiający wymaga, aby kredyt był udzielony na następujących warunkach: 1) Wykonawca uruchomi środki kredytu w trzech transzach, nie później niż w czwartym dniu licząc od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego, 2) Planowane daty uruchomienia kredytu i wysokość transz kredytu: a) do dnia 30 września 2020 roku w wysokości do 1 000 000,00 złotych, b) do dnia 30 października 2020 roku w wysokości do 1 000 000,00 złotych, c) do dnia 30 listopada 2020 roku w wysokości do 2 080 756,00 złotych. 3) Czas spłaty kredytu – do 31 grudnia 2028 r., 4) Spłata rat kapitałowych i odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od dnia 31.01.2021 r. 5) Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Wysokość rat kapitałowych wg harmonogramu spłat. Nie przewiduje się pobrania prowizji przez bank z tytułu udzielenia kredytu, 6) Spłaty rat kapitałowych następować będą wg poniższego zestawienia z zachowaniem okresu karencji do dnia 31.01.2021 r.: - w 2021 r. 104 000,00 zł = 11 rat x 8 600,00 zł od stycznia do listopada i 12-ta rata 9 400,00 zł w grudniu; - w 2022 r. 62 314,00 zł = 11 rat x 5 190,00 zł od stycznia do listopada i 12-ta rata 5 224,00 zł w grudniu; - w 2023 r. 300 000,00 zł = 12 rat x 25000,00 zł; - w 2024 r. 400 000,00 zł = 11 rat x 33 500,00 zł od stycznia do listopada i 12-ta rata 31 500,00 zł w grudniu; - w 2025 r. 530 942,00 zł = 11 rat x 45 000,00 zł od stycznia do listopada i 12-ta rata 35 942,00 zł w grudniu, - w 2026 r. 1 300 000,00 zł = 11 rat x 110 000,00 od stycznia do listopada i 12-ta rata 90 000,00 zł w grudniu, - w 2027 r. 783 500,00 zł = 11 rat x 65 250,00 od stycznia do listopada i 12-ta rata 65 750,00 zł w grudniu, - w 2028 r. 600 000,00 zł = 12 rat x 50 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn.zm.). Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach