Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 301 046,00 PLN”

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2017-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5
    17312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 5065905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.DROHICZYN.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 301 046,00 PLN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powyższy kredyt jest przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie 301 046 który ma być przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2017 r, na wyprzedzające finansowanie zadania współfinansowanego ze środków PROW pn. „Rozbudowa infrastruktury w zakresie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Drohiczyn” z możliwością wcześniejszej spłaty kredytu. Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Spłata kredytu jednorazowa zostanie w 2018 r ze środków otrzymanych z funduszy strukturalnych z tytułu refundacji zrealizowanych wydatków w 2017 r– nie później niż do 30 czerwca 2018 r Odsetki od kredytu naliczane są miesięcznie i spłacone zostaną jednorazowo z wszystkimi kosztami kredytu wraz ze spłatą kredytu. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie kwoty kredytu, wobec powyższego odsetki zmniejszą się proporcjonalnie. Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku udziału w postępowaniu – (warunek będzie spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do zawarcia umowy albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, - dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, - zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach