Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000 PLN

Gmina Kąkolewnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-302 Kąkolewnica, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372-20-10 , fax. 83 372-20-49
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąkolewnica
    Lubelska 5
    21-302 Kąkolewnica, woj. lubelskie
    tel. 83 372-20-10, fax. 83 372-20-49
    REGON: 30237552000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Kąkolewnica kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych) na okres od uruchomienia do 31.12.2028 r., przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych, z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Spłata kredytu będzie następowała w latach 2021-2028 z dochodów własnych gminy, z możliwością wydłużenia lat spłaty kredytu oraz zmiany wysokości rocznych rat kapitałowych w okresie spłaty. 2. Dostępność kredytu: - w transzach w okresie od podpisania umowy do 17.12.2020 r., - wartość oraz termin wypłaty każdej transzy zostaną określone na podstawie złożonego przez Zamawiającego odrębnego zapotrzebowania na środki. Wypłata transzy nastąpi bezzwłocznie od złożenia powyższego zapotrzebowania. 3. Spłata kredytu nastąpi w 32 kwartalnych ratach kapitałowych, płatnych w ostatnim dniu kwartału łącznie z odsetkami, począwszy od: 31.03.2021 r. dla rat kapitałowych oraz 31.12.2020 r. dla rat odsetkowych. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową redyskonta weksli + stała marża banku lub pomniejszone o oferowany upust. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony). Do obliczenia wysokości odsetek przyjąć aktualną na dzień 31.08.2020 r. zmienną stopę procentową redyskonta weksli. 5. Prowizja przygotowawcza w maksymalnej wysokości 0,1 % płatna w dniu uruchomienia transz kredytu wyłącznie od kwot uruchamianych. Brak innych opłat i prowizji związanych z udzieleniem, obsługą i spłatą kredytu. 6. Harmonogram spłaty kredytu - w roku 2021 – 25 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2022 – 25 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2023 – 25 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2024 – 50 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2025 – 200 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2026 – 600 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2027 – 600 000 zł w czterech równych ratach, - w roku 2028 – 475 000 zł w czterech równych ratach. 6.1. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Forma wniesienia wadium - zgodnie z art. 45 ust. 6 – Pzp. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na konto gminy w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim Oddział w Kąkolewnicy nr konta: 28 8039 0006 0000 0008 2048 0004.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: - posiada zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2357).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) z dołączonym harmonogramem spłaty kredytu. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3. Oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach