Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 450 000,00 zł dla gminy Batorz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Urząd Gminy Batorz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-320 Batorz, Batorz Pierwszy
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8745134, 8745139, , fax. 158 745 134
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Batorz
    Batorz Pierwszy 52A
    23-320 Batorz, woj. lubelskie
    tel. 15 8745134, 8745139, , fax. 158 745 134
    REGON: 53521500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.batorz.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 450 000,00 zł dla gminy Batorz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 450 000,00 (słownie złotych: jeden milion czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu w kwocie niższej. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat lub prowizji. Okres kredytowania: planowane uruchomienie kredytu: do 21 grudnia 2017 roku, spłata ostatniej raty do 25 listopada 2023 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu spłaty kredytu po wcześniejszym uzgodnieniu z Bankiem. Karencja w spłacie rat kapitału do 16.XI.2018. 3.2. Dla potrzeb procedury przetargowej należy przyjąć, że kredyt będzie płatny w I transzy do 21 grudnia 2017 roku 3.3. Okres kredytowania: planowane uruchomienie kredytu do dnia 21 grudnia 2017 roku, spłata ostatniej raty - do 25 listopada 2023 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu spłaty kredytu po wcześniejszym uzgodnieniu z Bankiem 3.4. Karencja w spłacie rat kapitału do 16.XI.2018 r. 3.5. Harmonogram spłaty kredytu w poszczególnych okresach zawiera Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 3.6. Kredyt uruchomiony zostanie w terminie: do 21 grudnia 2017 roku Prowizja naliczana będzie od faktycznie przekazanej kwoty kredytu na rachunek bankowy gminy. 3.7. Odsetki naliczane będą przy zastosowaniu stawki WIBOR 1M notowanej ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego okresu miesięcznego, powiększonej o marżę Wykonawcy, która jest stała w okresie kredytowania. Spłata odsetek od niespłaconej części kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do końca miesiąca na podstawie zawiadomienia przedłożonego przez wykonawcę. 3.8. W przypadku gdy termin spłaty raty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 3.9. Dla potrzeb porównania i oceny ofert należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1 M obowiązującej w dniu 27.11.2017 roku. 3.10. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający załącza do SIWZ niżej wymienione dokumenty: a) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie nr RIO-I-0031/81/17 z dnia 10 listopada 2017 w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Batorz b) Uchwała Rady Gminy Batorz nr XXII/154/2017 z dnia 25 września 2017 roku w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2017 rok c) Sprawozdania za III kw. 2017 r. d) Sprawozdania za rok 2016.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej Wykonawca musi wykazać, że: posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U.2015.128 z późn. zm.), a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, c)Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach