Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.724.000 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych

Gmina Jaświły ogłasza przetarg

  • Adres: 19-124 Jaświły,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7168001, 7278010 , fax. 0-85 727 80 13
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaświły
    19-124 Jaświły, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7168001, 7278010, fax. 0-85 727 80 13
    REGON: 50659349000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.724.000 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.724.000 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. 2. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) właściwe dla przedmiotu zamówienia: 66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu. 3. Kredyt udzielany będzie zgodnie ze schematem przedstawionym w tabeli oraz planem spłaty kredytu stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 1M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania, przy racie kapitałowej zgodnej z planem spłaty. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia: a) waluta kredytu: złoty polski (PLN); b) kwota kredytu – 1.724.000 PLN; c) oprocentowanie w skali roku – według złożonej oferty; d) data i wysokość postawienia kredytu: w terminie do 11.10.2019 r. w pełnej wysokości; e) częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych – kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału); f) okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do 31.03.2020 r. (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2020 r.); g) spłata rat odsetkowych rozpocznie się w dniu 31.12.2019 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; h) spłata rat kapitałowych rozpocznie w dniu 31.03.2020 r. zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; i) termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych – kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; j) ilość rat kapitałowych – 1 zgodnie z planem spłaty kredytu ; k) sposób zaokrąglania rat kapitałowych do 1,00 zł l) metoda wyznaczania rat – kapitałowa; m) sposób ściągania odsetek – według salda kredytu (formuła 365/366), n) prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty – pobrana będzie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; o) prowizja bankowa naliczana będzie jednorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; p) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za przedterminową spłatę kredytu; 3.5. Rata kapitałowa (Rk) spłacana będzie zgodnie z planem spłaty kredytu wg załącznika nr 6 do SIWZ. Każdorazowa rata odsetek R0 wynosi: R0 = Saldo kredytu x oferowana stopa procentowa x ilość dni w okresie obrachunkowym/ Ilość dni w roku 3.6. Oprocentowanie ma charakter zmienny wg stawki WIBOR 1M, przy założeniu, że w okresie obrachunkowym (3-miesięcznym) obowiązuje zasada stałego oprocentowania. 3.7. Wysokość stawki WIBOR 1M ustalana jest jako średnia arytmetyczna z 3-miesięcznego okresu poprzedzającego okres jej obowiązywania. 3.8. Za całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu przez bank przyjmuje się sumę wartości wszystkich rat odsetek oraz jednorazowych prowizji bankowych za wykorzystane transze kredytu. 3.9. Prowizja bankowa za udzielenie kredytu będzie opłacona przez Zamawiającego przelewem. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji, zmian prowizji, ani stosowania innych opłat manipulacyjnych, poza wymienionymi w punkcie 3.8. 3.11. Formą zabezpieczenia kredytu przez Zamawiającego będzie weksel In blanco. 3.12. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 1,64 % z dnia 30.08.2019 r. 3.13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 3.14. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. 3.15. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.): pracowników związanych z przygotowaniem umowy kredytu, z wyjątkiem sytuacji prawem dozwolonych. 3.16. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: 1.) Wykonawca zobowiązuje się na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie lub inne dokumenty potwierdzające , że osoby o których mowa w pkt 3.15 niniejszej specyfikacji są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie osób na podstawie umowy o prace mogą być: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 3.4 niniejszej specyfikacji. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie , że wymagane czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę , podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia; b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę . Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopia dowodu potwierdzająca zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę zatrudnienia osób na umowę o pracę – Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających zatrudnianie tych osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 2187 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) uzupełniony formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach