Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w 2019 roku w kwocie 1 100 000 PLN (słownie: jeden milion sto tysięcy PLN) na realizację zadania - Przebudowa ul. Wrocławskiej i Polnej w Jutrosinie wraz z kanalizacją deszczową

Gmina Jutrosin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-930 Jutrosin, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 65 547 14 19 , fax. 0 65 547 14 51
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jutrosin
    ul. Rynek 26
    63-930 Jutrosin, woj. wielkopolskie
    tel. 0 65 547 14 19, fax. 0 65 547 14 51
    REGON: 41105051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jutrosin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w 2019 roku w kwocie 1 100 000 PLN (słownie: jeden milion sto tysięcy PLN) na realizację zadania - Przebudowa ul. Wrocławskiej i Polnej w Jutrosinie wraz z kanalizacją deszczową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: „Udzielenie kredytu długoterminowego w 2019 roku w kwocie 1100 000 PLN (słownie: jeden milion sto tysięcy PLN) na realizację zadania – Przebudowa ul. Wrocławskiej i Polnej w Jutrosinie wraz z kanalizacją deszczową” CPV – 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu 2. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w 2019 roku w kwocie 1 100 000 PLN (słownie: jeden milion sto tysięcy PLN) Na realizację zadania - Przebudowa ul. Wrocławskiej i Polnej w Jutrosinie wraz z kanalizacją deszczową, na następujących warunkach: 1) Kwota kredytu – 1 100 000 PLN (słownie: słownie: jeden milion sto tysięcy PLN). 2) Okres wykorzystania kredytu: od następnego dnia po podpisaniu umowy do 29.11.2019 r. 3) Udostępnienie kredytu: na podstawie dyspozycji Gminy Jutrosin. 4) Karencja w spłacie kredytu: 26.12.2019 r. Okres kredytowania – 9 lat Termin pobrania kredytu: 29.11.2019 r – kwota 1.100.000,00 zł Spłata kredytu Lp. Termin spłat Wysokość rat 1. 27.12.2019r. 40 000,00 zł 2. 31.03.2021r. 40 000,00 zł 3. 30.06.2021r. 40 000,00 zł 4. 30.09.2021r. 40 000,00 zł 5. 31.12.2021r. 40 000,00 zł 6. 31.03.2022r. 40 000,00 zł 7. 30.06.2022r. 40 000,00 zł 8. 30.09.2022r. 40 000,00 zł 9. 31.12.2022r. 40 000,00 zł 10. 31.03.2023r. 40 000,00 zł 11. 30.06.2023r. 40 000,00 zł 12. 30.09.2023r. 40 000,00 zł 13. 31.12.2023r. 40 000,00 zł 14. 31.03.2024r. 40 000,00 zł 15. 30.06.2024r. 40 000,00 zł 16. 30.09.2024r. 40 000,00 zł 17. 31.12.2024r. 40 000,00 zł 18. 31.03.2025r. 40 000,00 zł 19. 30.06.2025r. 40 000,00 zł 20. 30.09.2025r. 40 000,00 zł 21. 31.12.2025r. 40 000,00 zł 22. 31.03.2026r. 40 000,00 zł 23. 30.06.2026r. 40 000,00 zł 24. 30.09.2026r. 40 000,00 zł 25. 31.12.2026r. 40 000,00 zł 26. 31.03.2027r. 50 000,00 zł 27. 30.06.2027r. 50 000,00 zł RAZEM: 1 100 000,00 zł Oprocentowanie kredytu WIBOR 3M + marża banku ( stała w okresie kredytowania) 6) Spłata odsetek: w ratach kwartalnych poczynając od IV kwartału 2019, w którym zostanie uruchomiony kredyt. 7) Prowizja przygotowawcza: płatna wciągu 14 dni od podpisania umowy. 8) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9) Na wekslu in blanco i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. 11) Zamawiający dopuszcza stosowanie opłat i prowizji z tytułu: oprocentowania kredytu oraz prowizji przygotowawczej (za udzielenie kredytu); inne opłaty lub prowizje np.: prowizja od zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu są niedopuszczone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych w zakresie udzielania kredytów zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 roku poz. 1988 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 SIWZ każdy wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 SIWZ (dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu), b) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik Nr 3 SIWZ (dot. braku podstaw wykluczenia). uwzględniając warunki określone pkt. 19 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca odpowiednio nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten winien określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty, potwierdzające upoważnienie do reprezentowania wykonawcy przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach