Wójt Gminy Budziszewice ogłasza przetarg
- Adres: 97-212 Budziszewice, ul. J. Ch. Paska 66
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7102389 , fax. 044 7102389
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Budziszewice
ul. J. Ch. Paska 66 66
97-212 Budziszewice, woj. łódzkie
tel. 044 7102389, fax. 044 7102389
REGON: 59064781300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego na wkład własny w realizacji operacji Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Budziszewice oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Budziszewice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kwota kredytu : 820.000,00 PLN, wykorzystana w 4 transzach. Okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 30.12.2018r. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy-Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki dotyczące : a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b/ posiadania wiedzy i doświadczenia ; c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d/ sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) w stosunku do których brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art.24ust.1 lub z powodu zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.24 ust.2. Opis sposobu oceny warunków udziału: Za spełniających warunek o którym mowa w wym. wyżej pkt 1 lit.b uznani zostaną wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie usługi; Za spełniających warunek o którym mowa w wym. wyżej pkt 1 lit.d uznani zostaną wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie usługi; Ocena spełniania warunków, o których mowa w punkcie 1 i 2 nastąpi metodą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych . UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Partnerzy mogą złożyć wspólne oświadczenie. 2/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 lub z powodu zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.24 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie odnoszące się do niego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budziszewice.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości do 1.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 680 000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 576.271,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden złotych, 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie kredytu w walucie polskiej na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Gminy Wieruszów
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-20 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 3.000.000,00 PLN dla SPZOZ w Wieluniu z przeznaczeniem na restrukturyzację zobowiązań
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.700.000,00PLN dla Gminy Witonia
Dodano: 2016-07-20 - Wybór banku do zaciągnięcia kredytu
Dodano: 2016-07-18 - Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych przez Powiat Poddębicki zobowiązań z tytułu kredytów oraz pokrycie deficytu
Dodano: 2016-07-04 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.298.298,14 zł
Dodano: 2016-06-30