Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Połaniec oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
    Ruszczańska 27
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Połaniec oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Połaniec oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek”. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Połaniec. Kredyt długoterminowy w wysokości 8.000.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Połaniec w 2017 r. z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Połaniec oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek z ostatecznym terminem spłaty w dniu 31.12.2022 roku. Kredyt będzie wykorzystany jednorazowo w m-cu grudniu 2017 roku. 4.2. Spłaty rat kredytu będzie następować: - W okresach kwartalnych na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy począwszy od dnia 31.03.2018 roku, Ostatnia rata kredytu do 31.12.2022 roku. Termin spłat określa Harmonogram spłaty długoterminowego kredytu, stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach kwartalnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy począwszy od dnia 31.03.2018 roku. 4.3. Zamawiający nie przewiduje płatności prowizji z tytułu udzielenia kredytu. 4.4. Oprocentowanie kredytu w wysokości: stawka WIBOR dla depozytów 3-miesięczych, notowana w przedostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie okresu odsetkowego zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku + niezmienna stała marża banku. Kredytobiorca nie ponosi innych niż marża kosztów z tytułu zaciągniętego kredytu. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR-3M na dzień 2017-10-18 (1,73%). W przypadku zmiany wysokości oprocentowania kredytu Bank każdorazowo zawiadomi Kredytobiorcę w formie pisemnej podając wysokość oprocentowania oraz sposób wyliczenia stawki odniesienia na następny okres odsetkowy. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Za miesiąc przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 4.5. Kredytobiorca ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 4.6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. 4.7. Dokumenty Zamawiającego niezbędne do udzielenia kredytu stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ; Sprawozdanie NDS za 2015 rok Rb-27S za 2015 rok Rb-28S za 2015 rok Rb-N za 2015 rok Rb-Z za 2015 rok NDS za 2016 rok Rb-27S za 2016 rok Rb-28S za 2016 rok Rb-N za 2016 rok Rb-Z za 2016 rok Rb-27S za III kwartał 2017 rok Rb-28S za IIII kwartał 2017 rok Rb-N za III kwartał 2017 rok Rb-Z za III kwartał 2017 rok RB-NDS za III kwartał 2017 i dokumenty dostępne na stronie internetowej: zamawiającego http://www.polaniec.bip.gov.pl a. Uchwała Nr XXXIV/218/2016 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy 2017 rok. b. Uchwała Nr XXXVI/231/2017 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 26 stycznia 2017 roku w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy 2017 rok c.. Sprawozdania z wykonania budżetu: za 2015 r., 2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach