Przetargi.pl
udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11731 Sorkwity, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 742-81-79 , fax. 0-89 742-85-30
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    ul. Olsztyńska
    11731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 742-81-79, fax. 0-89 742-85-30
    REGON: 54094300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sorkwity w kwocie 1.243.750,00 złotych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 256.250,00 złotych. 2. Udzielenie kredytu długoterminowego będzie odbywało się na następujących zasadach: 1) źródłem dochodów, z którego nastąpi spłata kredytu z odsetkami będą wpływy z dochodów własnych Gminy Sorkwity, 2) formą zabezpieczenia spłaty kredytu będzie weksel in blanco, kontrasygnata skarbnika będzie znajdowała się na deklaracji wekslowej i umowie, 3) kredyt wykorzystany zostanie w trzech transzach po 500.000,00 złotych każda, 4) przewidywane terminy uruchomienia transz kredytu: maj 2017 r., wrzesień 2017 r. i październik 2017 r., 5) spłata kredytu będzie odbywała się w kwartalnych równych częściach (ratach) w okresie od dnia 1 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2030 r. z uwzględnieniem: a) spłaty kredytu w roku 2019 r. w łącznej wysokości 50.000,00 złotych, b) spłaty wierzytelności w roku 2020 r. w łącznej wysokości 50.000,00 złotych, c) spłaty wierzytelności w roku 2021 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, d) spłaty wierzytelności w roku 2022 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, e) spłaty wierzytelności w roku 2023 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, f) spłaty wierzytelności w roku 2024 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, g) spłaty wierzytelności w roku 2025 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, h) spłaty wierzytelności w roku 2026 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, i) spłaty wierzytelności w roku 2027 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, j) spłaty wierzytelności w roku 2028 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, k) spłaty wierzytelności w roku 2029 r. w łącznej wysokości 100.000,00 złotych, l) spłaty wierzytelności w roku 2030 r. w łącznej wysokości 500.000,00 złotych, 6) spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca rozpoczynając od miesiąca, w którym zostanie uruchomiona trzecia transza kredytu, odsetki liczone będą wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia, 7) przy wyliczeniu ceny usługi należy przyjąć stawkę WIBOR-3M z dnia 11.05.2017 r., 8) koszt obsługi kredytu może ulec zmianie tylko w zakresie stawki WIBOR, jako koszt obsługi uwzględnić wszystkie opłaty, odsetki , prowizje, itp., 9) zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu (rat), 10) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w tym wydłużenia harmonogramu spłaty kredytu, w szczególnych okolicznościach leżących po jego stronie, po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody wykonawcy na wprowadzenie zmiany, 11) prowizja za uruchomienie kredytu pobrana będzie jednorazowo w momencie uruchomienia kredytu. 3. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Sorkwity stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowej na 2017 rok stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017-2030 stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach