Gmina Skórzec ogłasza przetarg
- Adres: 08-114 Skórzec, ul. Siedlecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 631 28 61 , fax. 25 631 28 91
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skórzec
ul. Siedlecka 3
08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
tel. 25 631 28 61, fax. 25 631 28 91
REGON: 71158257500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skorzec.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu publicznemu: „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w 2019 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów”. 2. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 3. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.558.000,00 zł, o okresie spłaty - 6 lat tj. od 31.01.2020 r. do 31.12.2025 r. 4. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy i przesłaniu dyspozycji uruchomienia transzy, w terminie maksymalnie 6 dni roboczych licząc od dnia przesłania dyspozycji faksem, drogą elektroniczną lub pocztową. 1) Zamawiający przewiduje wypłatę następujących transz: a) niezwłocznie po podpisaniu umowy – 3.000.000,00 zł b) na dzień 20.12.2019 r. – 1.588.000,00 zł. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo: realizacji kredytu w transzach, o których będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem wynikającym z zaoferowanego przez Wykonawcę terminu wypłaty transzy, zmian wysokości i ilości prognozowanych transz, o których mowa w ust. 4, w tym także nie wykorzystanie części kwoty kredytu wskazanej w ust. 4 pkt 1 litera b) tj. 1.588.000 zł. Decyzję o nie wykorzystaniu pełnej kwoty kredytu Zamawiający podejmie do końca 2019 r. 5. Informacje dodatkowe: 1) Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2019 r. 2) Karencja w spłacie odsetek: spłata odsetek od 1.12.2019 r. 3) Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M plus marża banku. 4) Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 5) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. 6) Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia ostatniego dnia każdego miesiąca. 7) Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. 8) Spłata rat kredytu w latach 2020 - 2025 następować będzie w miesięcznych ratach począwszy od 31.01.2020 r. przez okres 72 miesięcy. Płatne na ostatni dzień każdego miesiąca wraz z odsetkami. 9) W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluję wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy przed wyznaczoną datą spłaty. 10) Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo dla każdej transzy kredytu, od wysokości wykorzystanej transzy, w dniu wypłaty transzy kredytu. 11) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie. 12) W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone do dnia spłaty kredytu. 13) Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego poprzez przelanie ich na rachunek bankowy Nr 25 9194 0007 0055 0143 2000 0010 w BS Siedlce O/Skórzec prowadzony dla Gminy Skórzec. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień, jeżeli wykaże, że: - posiada zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terytorium RP w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.). W przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe od Wykonawcy wymaga się przedłożenia dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Oferta winna zawierać: 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie, o którym mowa w sekcji VI ust. 1 SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. (wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą bądź z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 797.898,60 złotych
Dodano: 2024-03-14 - „Udzielenie Gminie Glinojeck kredytu długoterminowego”
Dodano: 2024-02-13 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3.219.961,24 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2.383.691,28 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 836.269,96 zł
Dodano: 2024-01-11 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 670 000,00 zł - Nr ref. GKI 271.20.2023
Dodano: 2024-01-03 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 550 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN dla Gminy Wieniawa
Dodano: 2023-12-11 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-07 - „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000 zł, z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
Dodano: 2023-11-15 - Udzielenie kredytu obrotowego na rachunku bankowym bieżącym w wysokości 2 000 000,00 zł dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2023-10-31