Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Izbica w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Izbica etap III

Gmina Izbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-375 Izbica, ul. Gminna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6183034 , fax. 084 6183034
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica
    ul. Gminna 4 4
    22-375 Izbica, woj. lubelskie
    tel. 084 6183034, fax. 084 6183034
    REGON: 00053790600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Izbica w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Izbica etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Izbica w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Izbica etap III. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj waluty: PLN 2. Kwota kredytu: 1 000 000,00 zł. 3. Okres kredytowania: 2010 r. 4. spłata rat kredytu. Spłata kwoty kapitału - kwartalna w ciągu roku. Począwszy od 1 kwartału roku 2010 ( z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 28.02.2010 r.). 5. Przeznaczenie kredytu: finansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy Izbica 6. Postawienie kredytu do dyspozycji: Kredyt przekazywany będzie na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie do 22 grudnia 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w wyżej wymienionym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej ( w szczególności wynikające z ustawy - Prawo Bankowe). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp - Załącznik Nr 2a do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej a w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. II. Do oferty należy załączyć również: 1.Wypełniony formularz cenowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wzór umowy zawierający wszystkie istotne postanowienia do umowy kredytowej, o których mowa w Dziale III SIWZ. Ostateczna treść umowy będzie uzgodniona przez strony po rozstrzygnięciu przetargu. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 3 oraz pkt II.2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1pkt. 1-3 ustawy - Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) winni złożyć wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną ( na jednym formularzu) lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1i 2 ustawy - Pzp (załącznik nr 2a do SIWZ) winni złożyć wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną ( na jednym formularzu) lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę (z wyjątkiem pkt II pkt 2). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbica.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach