Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Kock

Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-150 Kock, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 591 004 , fax. 818 591 059
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku
    ul. Jana Pawła II 29
    21-150 Kock, woj. lubelskie
    tel. 818 591 004, fax. 818 591 059
    REGON: 43102006100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigkock.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Kock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu jst. 1) Wysokość kredytu wyniesie 4 107 333,00 zł. 2) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, a źródłem spłaty kredytu - dochody własne gminy. 3) Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.12.2019 r. 4) Kredyt będzie postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy i będzie uruchamiany w transzach. Ilość transz – maksymalnie 4. Zamawiający określi każdorazowo wysokość transzy kredytu, zaś jej uruchomienie nastąpi w terminie od 1 do 5 roboczych (zgodnie z wyborem Wykonawcy w złożonej ofercie) po złożeniu pisemnej dyspozycji wypłaty. 5) Planowane uruchomienie kredytu – grudzień 2019 r. 6) Wykorzystanie kredytu nastąpi przez przekazanie środków na rachunek bankowy Gminy Kock. 7) Brak prowizji, opłat, kosztów za wcześniejszą spłatę kredytu oraz za niewykorzystaną część kredytu. 8) W przypadku nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, ostatnie raty kredytu zostaną pomniejszone o niewykorzystaną kwotę kredytu. 9) Brak opłat i prowizji za rozpatrzenie wniosku kredytowego, brak prowizji przygotowawczej – koszty te wchodzą w skład marży banku. 10) Oprocentowanie kredytu ustala się w oparciu o stawkę WIBOR 1M + marża banku stała na cały okres spłaty. W skład marży wchodzą wszelkie opłaty, prowizje i inne korzyści bankowe. 11) Odsetki od kredytu będą naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 12) W okresie kredytowania odsetki będą naliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku. 13) Stawka bazowa ustalana jest na okres miesięczny jako stawka WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres naliczenia odsetek ogłoszona w komunikacie NBP. 14) Odsetki naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, od dnia udzielenia kredytu tj. od dnia obciążenia rachunku bankowego kredytodawcy kwotą kredytu. Spłata odsetek następuje do dnia 10-go każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 15) Zamawiający oświadcza, iż przewiduje podpisanie oświadczenia przez Burmistrza Miasta Kock przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy, o poddaniu się egzekucji jako nieodłącznego elementu zabezpieczenia kredytu w ramach umowy. 16) Termin naliczenia pierwszej raty odsetkowej przypada na dzień 31-12-2019 r., natomiast ostatniej raty w dniu 30-11-2028 r. 17) Gmina nie korzysta z wykupów wierzytelności. 18) Zamawiający oświadcza, iż będzie możliwe zawarcie umowy kredytowej na wzorze Banku z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 5 do SIWZ. 19) Zamawiający wyraża zgodę na zrefinansowanie udzielonego kredytu ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego oraz na przekazywanie niezbędnych informacji i dokumentacji dotyczącej umowy kredytu i jej realizacji reprezentantom EBI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016, poz. 1988 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. - Formularz cenowy (wg załącznika nr 4 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). - Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. - Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm). - Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach