Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA KWOTĘ 840 000 ZŁ Z TERMINEM SPŁATY DO 25.11.2023 roku.

Urząd Gminy w Biszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 23425 Biszcza, Biszcza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 856 022 , fax. 846 856 301
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Biszczy
    Biszcza 79
    23425 Biszcza, woj. lubelskie
    tel. 846 856 022, fax. 846 856 301
    REGON: 99974200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA KWOTĘ 840 000 ZŁ Z TERMINEM SPŁATY DO 25.11.2023 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 840 000,00 zł na okres 7 lat, przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 1. Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek bankowy Zamawiającego. Aktualnym rachunkiem Zamawiającego jest rachunek w Banku Spółdzielczym w Biszczy nr 54 9649 0002 2001 0000 0101 0001 Zamawiający zastrzega zmianę nr konta, na który będą przekazywane środki. Zamawiający wykorzysta kwotę kredytu poprzez złożenie dyspozycji na przekazanie środków. 2. Rozdysponowanie kredytu przez Zamawiającego odbędzie się w jednej transzy. 3. Okres, w którym Zamawiający będzie miał prawo do wypłaty kredytu rozpoczyna się następnego dnia po podpisaniu umowy i trwa do 27.12.2016 roku. 4. Prowizja za uruchomienie kredytu jest jednorazowa, płatna po otrzymaniu środków kredytowych. 5. Kapitał w złotych polskich będzie spłacany w równych kwartalnych ratach na 25 dzień roboczy miesiąca zaczynającego kwartał. Jeżeli dzień spłaty przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata dokonywana będzie w ostatnim dniu roboczym przypadającym przed tym dniem. 6. Karencja w spłacie rat kapitałowych: pierwsza rata płatna w dniu 25.04.2018r., ostatnia w dniu 25.11.2023 r. Spłata kredytu przebiegać będzie w terminach: pierwsza rata 20.000,00 zł 25.04.2018r., druga rata 20.000,00 zł - 25.04.2019r., następne spłaty kwartalne począwszy od 25.01.2020r. do 25.11.2023r., w wysokości 50.000,00 zł każda. 7. Warunki realizacji zamówienia: płatności odsetek z tytułu kredytu regulowane będą wg 3 – miesięcznej stopy procentowej WIBOR i stałej marży banku. Stawkę WIBOR ustalono z dnia publikacji ogłoszenia do oszacowania ceny zamówienia. Wykonawca będzie naliczał odsetki od kwoty kredytu w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego dnia rozdysponowania kwoty kredytu (przewidywany termin udzielenia zamówienia to 14.12.2016 r). Odsetki będą płatne z dołu na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca. Jeżeli dzień płatności odsetek przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy to dzień płatności odsetek przypada w ostatnim dniu roboczym przypadającym przed tym dniem. Przed terminem spłaty odsetek Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wysokości należnych odsetek 8. Odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji. 9. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania, o którym mowa w pkt 7, oraz ewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 10. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu przewidywany harmonogram spłaty kredytu, uwzględniający wszystkie wymagania SIWZ. 11. W całym okresie kredytowania Zamawiający może podjąć decyzję o spłacie całości bądź części należności głównej, zawiadamiając pisemnie Wykonawcę na 7 dni przed planowanym dokonaniem tej czynności. Spłata całości lub części kredytu przed terminem po w/w powiadomieniu nie pociąga za sobą obowiązku zapłaty przez Zamawiającego prowizji rekompensacyjnej ani innych kosztów. 12. Umowa winna umożliwiać, bez dodatkowych obciążeń dla Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu pisemnym Wykonawcy przed planowanym dokonaniem określonej czynności: a) renegocjację kwot i terminów uruchomienia i spłaty kredytu, b) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. 13. Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przyjęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Do obsługi kredytu może zostać otwarty rachunek techniczny – bez opłat i prowizji. 14. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach