Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego Miastu i Gminie Mordy

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 415 402, , fax. 256 415 115
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    ul. Kilińskiego 9
    08-140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. 256 415 402, , fax. 256 415 115
    REGON: 711582457
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigmordy.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego Miastu i Gminie Mordy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa, polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Mordy, o następujących parametrach: 1) Wysokość kredytu: 800.000,00 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy i 00/100). Kredyt zostanie wykorzystany jednorazowo. 2) Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 31.03.2034 roku. 3) Karencja w spłacie rat kapitałowych: do 31.03.2022 r. 4) Spłata kapitału nastąpi w 13 ratach, płatnych ostatniego dnia miesiąca marca poczynając od 31 marca 2022 roku do 31 marca 2034 roku według następującego harmonogramu: a) w roku 2022 – 1.000,00 zł, b) w roku 2023 – 1.000,00 zł, c) w roku 2024 – 30.000,00 zł, d) w roku 2025 – 30.000,00 zł, e) w roku 2026 – 30.000,00 zł, f) w roku 2027 – 38.000,00 zł, g) w roku 2028 – 100.000,00 zł, h) w roku 2029 – 70.000,00 zł, i) w roku 2030 – 100.000,00 zł, j) w roku 2031 – 100.000,00 zł, k) w roku 2032 – 100.000,00 zł, l) w roku 2033 – 100.000,00 zł, m) w roku 2034 – 100.000,00 zł. 5) Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w okresach miesięcznych w ciągu całego okresu kredytowania począwszy od listopada 2020 roku. Odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. 6) W przypadku, gdy termin spłaty zobowiązań z tytułu kredytu (tj. raty kapitału lub odsetek) przypada na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę lub odsetki w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 7) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i stanowi sumę stopy WIBOR 3M oraz stałej, przez cały okres kredytowania, marży banku, określonej na dzień otwarcia oferty w stosunku rocznym. Stawka WIBOR 3M będzie liczona jako średnia arytmetyczna za poprzedni miesiąc obrachunkowy. 8) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki, składającej się ze stopy procentowej WIBOR 3M na dzień 12.10.2020 r. (w wysokości 0,22%) oraz marży banku, w skład której wchodzą wszystkie opłaty i prowizje. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów i opłat manipulacyjnych, w tym przypadku bank uwzględni przy obliczaniu odsetek faktyczny okres kredytowania. 10) Zamawiający jako zabezpieczenie przedmiotowego kredytu proponuje weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej Gminy za zgodą obu stron, bez naliczania przez bank dodatkowych opłat i kosztów manipulacyjnych. 12) Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć planowaną datę uruchomienia kredytu – 02.11.2020 r. 13) W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Wykonawcę, Zamawiający dołącza do specyfikacji dokumenty finansowe, stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje o wykonaniu budżetu – sprawozdania JST znajdują się ponadto pod adresem http://umigmordy.bip.org.pl/index//id/672 2. Wymagania, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: czynności związane z obsługą kredytu i rachunku bankowego Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga dostarczenia w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy wykazu osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego: imię, nazwisko, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu – dla osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę powinien zawierać określenie podmiotu składającego ten wykaz wraz z datą jego złożenia oraz być podpisany przez osobę uprawnioną do jego złożenia w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wszyscy pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, zamiast wykazu pracowników Wykonawca może złożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie. 3) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wezwania, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające zatrudnienie pracowników o których mowa w ppkt. 1: a) poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych z pracownikami, lub b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Dokumenty przedstawiane na wezwanie Zamawiającego powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.Urz. UE L.119 – RODO), to jest w szczególności bez adresów i nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i podpis pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Z tytułu nie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) miesięcznie. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt.1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej i realizacji usług będących przedmiotem zamówienia, tj. w szczególności posiada zezwolenie na rozpoczęcie prowadzenia działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 ze zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Prawa bankowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2. W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076). W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach