Urząd Gminy w Siedlisku ogłasza przetarg
- Adres: 67-112 Siedlisko, pl. Zamkowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3883218 , fax. 068 3883218
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siedlisku
pl. Zamkowy 6 6
67-112 Siedlisko, woj. lubuskie
tel. 068 3883218, fax. 068 3883218
REGON: 97077038750000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlisko.biuletyn.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych w budżecie Gminy Siedlisko. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1. Udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego w wysokości 2 350 000,00 zł (słownie:dwa miliony trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) na okres 5 lat z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych zapisanych w budżecie Gminy Siedlisko. 2. Należność główna zostanie spłacana od stycznia 2010r. przez okres 60 miesięcy. 3. Kredyt oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej o marżę, prowizję oraz inne opłaty związane z udzieleniem kredytu. Stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy.Zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. 4. Odsetki za okres od uruchomienia transzy kredytu będą płatne w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą. 5.Zabezpieczenie zaciągniętego kredytu nastąpi w formie weksla in blanco. 6. Dzień spłaty kapitału określa się na ostatni dzień każdego miesiąca. 7. Przyjmuje się kalendarz roku - 365 dni i w miesiącu rzeczywistą ilość dni. 8. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. bank działający w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo Bankowe ( Dz. U. Nr 72, poz. 665 z 2002r. z póź. zm.). 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba,że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Przygotowany przez Wykonawcę projekt umowy jaka będzie zawarta z Zamawiającym. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlisko.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 750 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 750.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo w 2016 roku
Dodano: 2016-07-19 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY KOŻUCHÓW
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2016 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin
Dodano: 2016-06-29 - Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-05-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na refinansowanie zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2016r. w kwocie 1.592.500 zł, - spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500 zł.
Dodano: 2016-02-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 880 000,00 PLN
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 700.000 zł
Dodano: 2015-10-20 - Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2015-10-09