Przetargi.pl
Modernizacja komputerowego systemu pomiarów i sterowania oczyszczalnią ścieków w Żarach

Spółka Wodno-Ściekowa "Złota Struga" ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Żurawia 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 374 60 00 wew. 26 , fax. 0-68 374 47 50
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Wodno-Ściekowa "Złota Struga"
    ul. Żurawia 19 19
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 0-68 374 60 00 wew. 26, fax. 0-68 374 47 50
    REGON: 00121898800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotastruga.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja komputerowego systemu pomiarów i sterowania oczyszczalnią ścieków w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja komputerowego systemu pomiarów i sterowania oczyszczalnią ścieków w Żarach: 1. W zakresie sprzętowym: a/ Wymiana obecnie pracujących sterowników SIEMENS S5 100 na sterowniki Siemensa nowej generacji zachowując dotychczasową funkcjonalność oraz planowaną rozbudowę b/ Oprogramowanie sterowników zgodnie z wymaganiami technologicznymi pracy oczyszczalni ścieków. c/ Konfiguracja sterowników i uruchomienie komunikacji pomiędzy sterownikami a stanowiskiem dyspozytorskim. d/ Minimum dwa zestawy komputerowe z monitorami 26 cali o wysokiej rozdzielczości + UPS-y umożliwiające podtrzymanie czasu pracy inimum 1 godzina 2. W zakresie oprogramowania uruchomieniowego: a/ Oprogramowanie stacji operatorskiej wraz z komputerami na dyspozytorni i stanowisko podglądu oraz programem źródłowym z komentarzami . Program powinien być wyposażony w narzędzia do samodzielnego wprowadzania zmian i rozbudowy. Zastosowana nowoczesna technologia Internetowa ma pozwolić na swobodny dostęp Użytkownika do danych procesowych z komputerów wpiętych w sieć zakładową , jak również z dowolnego miejsca globalnej sieci Internetowej. Dla ochrony danych ma być zastosowany system kontroli dostępu. b/ Instalacja i konfiguracja oprogramowania na w/w komputerach. c/ Modyfikacja i sprawdzenie poprawności pracy aplikacji systemu monitoringu i sterowania 3. W zakresie rozbudowy systemu akp i monitoringu: a/ podłączeniem stacji zlewnej i prasy skratek wraz z nowymi łączami kablowymi i oprogramowaniem z zachowaniem funkcjonalności programu Soda 1.3 b/ podłączenie nowo wybudowanej słonecznej suszarni osadów ściekowych z wykorzystaniem sygnałów przesyłanych kablem Profibus do wizualizacji i raportowania . 4. Oferent po zakończeniu prac rozruchowych przekaże kompletną dokumentację AKP w trzech egzemplarzach oraz jeden egzemplarz na nośniku magnetycznym. Uwagi: Warunkiem uczestnictwa w przetargu będzie dokonanie wizji lokalnej na oczyszczalni ścieków z przedstawicielem Zamawiającego i sporządzenie protokółu uzgodnień określający zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. Prace wykonywane będą na ruchu ciągłym oczyszczalni ścieków i nie mogą zakłócić procesu technologicznego. Oferent przeprowadzi rozruch kompletnej instalacji akp i monitoringu z osiągnięciem stabilnych efektów pracy zgodnych z założeniami Użytkownika. Osiągnięcie parametrów jakościowych musi mieć stabilny charakter i mieć miejsce przy poprawnym funkcjonowaniu wszystkich urządzeń i systemów. Muszą być zapewnione warunki do dalszego takiego funkcjonowania po zakończeniu rozruch. Za osiągnięcie tych celów odpowiedzialny jest Wykonawca. Ewentualne zapytania i wyjaśnienia jakie zdaniem Wykonawcy rzutują na efekty uzyskane w rozruchu oraz działanie akp i monitoringu, należy zgłaszać przed złożeniem oferty . Zgłoszenie zastrzeżeń w terminie późniejszym nie zmienia warunku pełnej odpowiedzialności Wykonawcy za efekt działania akp i monitoringu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452522000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem złożenia oferty jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000 zł, w terminie do 05.10.2009 r., do godziny 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 4. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, od daty publikacji ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy instalacje lub modernizacje AKP na oczyszczalni ścieków. 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi stosowne uprawnienia . 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Posiadają polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Formularz ofertowy. 1.2 Formularz cenowy. 1.3 Wzór umowy. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1Wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech instalacji lub modernizacji AKP na oczyszczalni ścieków wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zał nr 6 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do kwoty sześciocyfrowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2 Polisę OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotastruga.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną