Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Uścimów z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania pn: Budowa drogi Gminnej Nr 103637L na okres do dnia 31.12.2012r.

Gmina Uścimów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-109 Stary Uścimów,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8523026 , fax. 081 8523026
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uścimów
    21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie
    tel. 081 8523026, fax. 081 8523026
    REGON: 00054773800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Uścimów z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania pn: Budowa drogi Gminnej Nr 103637L na okres do dnia 31.12.2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Uścimów z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania pn: Budowa drogi Gminnej Nr 103637L na okres do dnia 31.12.2012r. - Środki finansowe uzyskane w ramach kredytu zostaną przeznaczone na realizację zadania pn: Budowa drogi gminnej nr 103637L (Jedlanka - Drozdówka) od km 0+000 do km 1+546,80 o długości 1,5468 km - Symulacja kredytu zawiera wszystkie koszty odsetkowe, prowizyjne oraz opłat, w tym wskazuje, jaka wielkość marży (ponad stawkę bazową) jest oferowana; - Do symulacji należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 18.09.2009. w wysokości 4,18 % oraz uruchomienie kredytu dnia 15 grudnia 2009 roku; - Do obliczeń należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych dla danego roku (odpowiednio 365 lub 366) oraz liczbę dni kalendarzowych w okresie odsetkowym; -Oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik stosowany przez wykonawcę - WIBOR 3M , powiększony o marżę m , stałą w okresie kredytowania; - Raty kapitałowe będą spłacane: a) kwota w wysokości 650 000,00 PLN jednorazowo w terminie do dnia 30 czerwca 2010r. b) pozostała kwota w wysokości 444 000,00 PLN w równych ratach począwszy od 30 marca 2010 roku, ostatnia rata 31 grudnia 2012 roku, płatne na koniec miesiąca kończącego kwartał. - Odsetki będą spłacane w ratach na koniec każdego kwartału; - Odsetki będą naliczane od dnia uruchomienia środków kredytowych; - Suma opłat i prowizji bankowych Wo z tytułu kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych; - Cenę oferty w złotych polskich należy rozumieć jako sumę kosztów oprocentowania kredytu, prowizji przygotowawczej oraz sumy wartości opłat i prowizji bankowych z tytułu spłaty rat kapitałowych i rat oprocentowania wg wzoru: Co = Ko + Wo + Pp gdzie: Co - cena ofertowa Ko - oprocentowanie plus marża m liczone j.w. - wyrażone w złotych; Wo - suma wartości opłat i prowizji bankowych z tytułu wpłat przez Zamawiającego rat kapitałowych i odsetkowych oraz za pozostawienie środków do dyspozycji - wyrażona w złotych; Pp - prowizja przygotowawcza z tytułu udzielenia kredytu - wyrażona w złotych. 1) odsetki naliczone od kwoty kredytu nie ulegają kapitalizacji, 2) forma zabezpieczenia spłaty kredytu - weksel własny in blanco stanowiący równowartość 100 % kwoty kredytu, 3) warunki przedterminowej spłaty - bez ograniczeń i prowizji. 4) Wartość prowizji przygotowawczej nie może być większa niż 0,25%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 6) posiadają zezwolenie na wykonywanie czynności objętej zamówieniem, 7) spełniają wymagania określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do swych ofert następujące oświadczenia i dokumenty : Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 8 niniejszej specyfikacji: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawo Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ppkt 1 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się przedmiotowych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów określonych w ppkt 1- 5). Dokumenty niniejsze należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// uscimowug.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach