Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 166 786 449
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 166 786 449
    REGON: 68675300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Miejskiej Przemyśl w 2020 roku do wysokości 5.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19. 2. Kredyt będący przedmiotem zamówienia jest produktem finansowym o ustalonych przez prawo standardach jakościowych: 1) pieniężny – co oznacza, że przedmiotem kredytowania są pieniądze, 2) zwrotny – co oznacza, że kredyt musi być zwrócony w określonym terminie zgodnie z zawartą umową kredytową, 3) celowy – kredyt jest udzielany na określony cel, zmiana przeznaczenia wykorzystania kredytu skutkuje wypowiedzeniem umowy kredytowej przez bank, 4) odpłatny – co oznacza, że bank pobiera wynagrodzenie od kredytu przyznanego, w tym m.in. spłacane są odsetki od kredytu wykorzystanego zgodnie z uzgodnionymi warunkami i zawartą umową kredytową, 5) zabezpieczony – kredyt jest zabezpieczony na wypadek niemożliwości jego spłaty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Kredyt uruchomiony będzie w transzach do łącznej wysokości nie przekraczającej kwoty 5.500.000 PLN i wykorzystany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020r. Wysokość i termin uruchomienia kredytu dostosowany będzie do potrzeb Zamawiającego. Określenie wartości wypłat transz kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego, następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki, najpóźniej do godz. 15.00 na 2 dni robocze przez planowanym uruchomieniem transzy kredytu. Dyspozycje uruchomiania transz będą składane na wzorze określonym przez Bank. Dyspozycje uruchomienia transz kredytu będą przesyłane w formie elektronicznej (e-mail lub home banking) z zachowaniem terminu uruchomienia transzy. Natomiast oryginał zostanie niezwłocznie dostarczony do Banku. Dostarczenie oryginału nie może determinować uruchomienia transzy kredytu. 2) Kredyt w wysokości nie przekraczającej 5.500.000 PLN przeznaczony będzie na spłatę w 2020 r. wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, w związku z ubytkiem w dochodach miasta Przemyśla, będącym skutkiem COVID-19. 3) Okres spłaty kredytu – od dnia 31 maja 2022r. do 30 września 2025r. 4) Okres karencji w spłacie kapitału do maja 2022r. 5) Spłata rat kredytu: a) − I rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 maja 2022 r., b) − II rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 30 czerwca 2022 r., c) − III rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 lipca 2022 r., d) − IV rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 sierpnia 2022 r., e) − V rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 września 2022 r., f) − VI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2022 r., g) − VII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 28 lutego 2023 r., h) − VIII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 marca 2023 r., i) − IX rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 kwietnia 2023 r., j) − X rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 maja 2023 r., k) − XI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 września 2023 r., l) − XII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2023 r., m) − XIII rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 31 stycznia 2024 r., n) − XIV rata w wysokości 250.000,00 zł dnia 29 lutego 2024 r., o) − XV rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 marca 2024 r., p) − XVI rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 kwietnia 2024 r., q) − XVII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 31 października 2024 r., r) − XVIII rata w wysokości 200.000,00 zł dnia 30 listopada 2024 r., s) − XIX rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 stycznia 2025 r., t) − XX rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 28 lutego 2025 r., u) − XXI rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 marca 2025 r., v) − XXII rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 31 sierpnia 2025 r., w) − XXIII rata w wysokości 320.000,00 zł dnia 30 września 2025 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1896 z późn. zm.), tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, jak również realizację usługi objętej przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach