Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego

Gmina Harasiuki ogłasza przetarg

  • Adres: 37-413 Harasiuki, Harasiuki 112A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8791306 , fax. 015 8791306
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Harasiuki
    Harasiuki 112A 112A
    37-413 Harasiuki, woj. podkarpackie
    tel. 015 8791306, fax. 015 8791306
    REGON: 83040937600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego kredyt długoterminowy w kwocie 1 565 541,00 PLN ( jeden milon pięćset sześćdziesiąt pieć tysięcy pięćset czterdzieści jeden złotychj ) z przeznaczeniem na : 1/ pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w wysokości 483 541,00zł, 2/ rozchodow z tytułu spłat rat kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w wysokości 1 082 000,00 zł, Okres kredytowania grudzień 2009 - 30 kwietnia 2016r.. 1.Kredyt w złotych polskich Postawienie kredytu do dyspozycji w następującej transzy i terminie: - transza w wysokości w wys. 1 565 541,00 PLN w terminie dwóch dni od podpisania umowy. 2.Spłata rat kapitałowych rozpocznie się w miesiącu kwietniu 2009 r w następujących wysokościach i terminach : 1. do 30.04. 2010 - 100 000 zł (Słownie: sto tysięcy złotych ) 2. do 30.04. 2011 - 100 000 zł (Słownie: sto tysięcy złotych ) 3. do 30.04. 2012 - 100 000 zł (Słownie: sto tysięcy złotych) 4. do 30.04. 2013 - 300 000 zł (Słownie: trzysta tysięcy złotych ) 5. do 30.04. 2014 - 300 000 zł (Słownie: trzysta tysięcy złotych ) 6. do 30.04. 2015 - 350 000 zł (Słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych ) 7. do 30.04. 2016 - 315 000 zł (Słownie : trzysta piętnaście tysięcy złotych) 3.Warunki kredytowania: -oprocentowanie kredytu będzie zmienne i ustalane w oparciu o stawkę WIBOR 1M, -odsetki od kredytu naliczane i płatne będą w okresach miesięcznych, -przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Bank stosować będzie stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obliczeniowy powiększoną o marżę M Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Odsetki nalicza się za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. Płatności rat kapitałowych bedą realizowane rokrocznie w terminie do 30 kwietnia każdego roku począwszy od 2010 do 2016 roku, Płatności rat odsetkowych będą realizowane ostatniego dnia miesiąca , z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Natomiast pierwsza rata odsetkowa płatna będzie w terminie do 31.12. 2009 r i naliczone zostaną odsetki od dnia uruchomienia kredytu do końca miesiąca grudnia. Odsetki od kredytu naliczne będą miesiecznie, płatne w okresach miesięcznych z rachunku bieżącego Urzędu Gminy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osob zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 . Wykonawcą może być Bank Państwowy działający na podstawie ustawy Prawo bankowe z 29.08.1997r lub bank utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe i kodeksu spółek handlowych i innych przepisów prawa obowiązującego w Rzeczpospolitej Polskiej. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunkow udzialu w postępowaniu. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1.pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych ( wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 2). 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie 22 ust.1.pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych ( wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 3) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 4/1 -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4/2 -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4/3 -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. 3/1,3/2,3/3 zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ( § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrow z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajow dokumentow, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty moga być składane ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.harasiuki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach