Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 860 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Orchowo w związku z realizacją zadań inwestycyjnych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów”

Gmina Orchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62436 Orchowo, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 684 090 , fax. 632 684 090
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orchowo
    ul. Kościuszki 6
    62436 Orchowo, woj. wielkopolskie
    tel. 632 684 090, fax. 632 684 090
    REGON: 31101937800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orchowo.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 860 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Orchowo w związku z realizacją zadań inwestycyjnych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego w wysokości 860 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Orchowo w związku z realizacją zadań inwestycyjnych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów”: 1) kredyt zostanie udzielony w złotych polskich, 2) uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo do 22 sierpnia 2018 r. 3) spłata kredytu w następujących terminach i ratach – 1 rata w kwocie 16 562 zł i pozostałe 51 rat w kwocie 16 538 zł płatne do ostatniego dnia każdego kwartału (ostatnia rata 31.12.2032r.). 4) okres karencji w spłacie kapitału do 31 grudnia 2019 r. 5) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M, 6) odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegają spłacie w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca w okresie kredytowania. 7) uruchomienie kredytu - przelewem, realizowane na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy, 8) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z kontrasygnatą Skarbnika Gminy z deklaracją wekslową. Wykonawca (bank) nie będzie żądał innego zabezpieczenia kredytu; 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a. wcześniejszej spłaty kredytu, b. zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej, W przypadku skorzystania przez zamawiającego z powyżej wymienionych możliwości wykonawca (bank) nie naliczy z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów, opłat lub prowizji. 10) Kredyt nie może być obciążony żadnymi innymi opłatami, niż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększone o marżę banku. Marża banku nie może ulec zmianie przez cały okres kredytowania. 11) W sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej; 12) Zamawiający zastrzega zmianę terminu i kwot poszczególnych transz co do wykorzystania kredytu nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Gmina zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w wysokości mniejszej niż jest to podane w SIWZ – bez dodatkowych opłat, w przypadku zaciągnięcia kredytu w mniejszej wysokości zmianie ulegnie harmonogram spłat;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o której mowa w ustawie Prawo bankowe lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty – załącznik nr 2 oraz dostarczonej na wezwanie Zamawiającego kopii zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach