Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego w kwocie 5.597.339,00 zł przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1254F Nowe Biskupice - Rzepin”

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7592019, 7592010 , fax. 0-95 7592011
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 20
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7592019, 7592010, fax. 0-95 7592011
    REGON: 21046695400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego w kwocie 5.597.339,00 zł przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1254F Nowe Biskupice - Rzepin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie przez Bank kredytu bankowego w kwocie 5.597.339,00 zł przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - realizacja zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1254F Nowe Biskupice - Rzepin”. 1) Okres kredytowania i spłaty. Spłata raty kapitałowej kredytu nastąpi jednorazowo 31.12.2021 r. (Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania spłata raty kapitałowej w ciągu 30 dni od dnia wpływu refundacji wydatków związanych z realizacją zadania „Przebudowa drogi powiatowej nr 1254F Nowe Biskupice - Rzepin”). Zamawiający będzie dokonywał spłat samych odsetek od udzielonego kredytu zgodnie z poniższym harmonogramem: a) 31 grudnia 2019, b) 31 marca 2020, c) 30 czerwca 2020, d) 30 września 2020, e) 31 grudnia 2020, f) 31 marca 2021, g) 30 czerwca 2021, h) 30 września 2021, i) 31 grudnia 2021. W przypadku, gdy ww. dzień spłaty odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, spłata nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy. 2) Wykorzystanie kredytu – do dnia 31.12.2019 r. 3) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą przy przyjęciu, że rok ma 365 dni. 4) Kredyt zostanie uruchomiony na żądanie Zamawiającego. Wypłata nastąpi w całości, nie później niż w ciągu trzech dni od przedstawienia pisemnego wniosku. (Uruchomienie kredytu będzie następowało na rachunek zamawiającego w transzach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnego wykorzystania kredytu oraz zmiany terminów uruchamiania środków bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku wykorzystania kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń wykonawcy w stosunku do zamawiającego. W takiej sytuacji raty spłat kredytu zostaną proporcjonalnie zmniejszone. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części. 7) W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu – odsetki naliczane będą tylko od faktycznego zadłużenia pozostałego do spłaty. 8) Bank nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 9) Bank będzie naliczał odsetki wyłącznie od wypłaconych transz kredytu (od wykorzystanej kwoty kredytu). 10) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej, oparte na stawce WIBOR 3M plus stała marża Banku. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu dokonywana będzie w okresie 3 miesięcznym na podstawie stawki WIBOR 3M z przedostatniego dnia miesiąca poprzedzającego dany okres obrachunkowy. 11) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne od dnia uruchomienia kredytu - do 31.12.2021 r. (zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w pkt 1), przy czym w przypadku, gdy ostatni dzień miesiąca płatności odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, spłata odsetek nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy. 12) Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami (prowizjami, opłatami) niż odsetki od kredytu. Bank nie będzie pobierał prowizji czy opłat za udzielenie kredytu, czy za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 13) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanko wraz z deklaracją wekslową. Informacje o sytuacji finansowej Powiatu Słubickiego opublikowane są w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Słubickiego pod adresem www.bip.powiatslubicki.pl w zakładce „Budżet Powiatu” (zawierającej m. in. informację o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Słubickiego w I półroczu 2019 roku, sprawozdania budżetowe oraz opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty długoterminowego kredytu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony załącznik nr 1a do SIWZ („Formuła do wyliczenia całkowitego kosztu kredytu”) 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach