Samodzielny Publiczny Zespół OPieki Zdrowotnej w Pajęcznie ogłasza przetarg
- Adres: 98-330 Pajęczno, ul. 1 Maja 13/15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 034 3111663 , fax. 034 3111663 w. 18
- Data zamieszczenia: 2009-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół OPieki Zdrowotnej w Pajęcznie
ul. 1 Maja 13/15 13/15
98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
tel. 034 3111663, fax. 034 3111663 w. 18
REGON: 00030652600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu bankowego krótkoterminowego inwestycyjnego w wysokości 450.000,00 zł na prefinansowanie zadań zatwierdzonych do dofinansowania w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na realizację projektu pn. Zakup aparatury diagnostycznej chorób układu krążenia i nowotworów dla Szpitala w Pajęcznie w ramach umowy nr Z/2.10/I/1.3.2/409/04/U/395/09 zawartej pomiędzy SP ZOZ w Pajęcznie a Wojewodą Łódzkim w dniu 1 czerwca 2009. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu bankowego krótkoterminowego inwestycyjnego w wysokości 450.000,00 zł na prefinansowanie zadań zatwierdzonych do dofinansowania w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na realizację projektu pn. Zakup aparatury diagnostycznej chorób układu krążenia i nowotworów dla Szpitala w Pajęcznie w ramach umowy nr Z/2.10/I/1.3.2/409/04/U/395/09 zawartej pomiędzy SP ZOZ w Pajęcznie a Wojewodą Łódzkim w dniu 1 czerwca 2009. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Właściwe zezwolenie lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 6. Projekt umowy dotyczący realizacji przedmiotu zamówienia, obejmujący istotne postanowienia zawarte w rozdz. III ust. 3 siwz. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia). Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzącego postępowanie spowoduje wykluczenie wykonawcy na podst. art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.e-bip.pl/start/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla gminy Łanięta na sfinansowanie planowanego deficytu gminy w 2011 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2011-09-30 - Udzielenie kredytu bankowego krótkoterminowego inwestycyjnego w wysokości 450.000,00 zł na prefinansowanie zadań zatwierdzonych do dofinansowania w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na realizację projektu pn. Zakup aparatury diagnostycznej chorób układu krążenia i nowotworów dla Szpitala w Pajęcznie w ramach umowy nr Z/2.10/I/1.3.2/409/04/U/395/09 zawartej pomiędzy SP ZOZ w Pajęcznie a Wojewodą Łódzkim w dniu 1 czerwca 2009.
Dodano: 2009-06-22