Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 213
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6313700 , fax. 042 6365663
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
ul. Wólczańska 213 213
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6313700, fax. 042 6365663
REGON: 00000158300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zp.p.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mikroskopu w formie przystawki montowanej w komorze prób spektrometru Jasco FTIR 6200 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa mikroskopu w formie przystawki montowanej w komorze prób spektrometru Jasco FTIR 6200 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. 2. Oferta Wykonawcy spełnia warunki techniczne zawarte w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych parametrów skutkuje odrzuceniem oferty 3. Udzielą gwarancji na wymienione urządzenia i sprzęt na czas nie krótszy niż wymieniony w punkcie 3 SIWZ. 4. W przypadku awarii dostarczonego sprzętu czas reakcji serwisu nie będzie dłuższy niż 2 dni robocze. 5. Złożą dokumenty wymagane SIWZ:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa art.24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków gwarancji i serwisu stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wypełniony formularz Deklaracja zgodności CE stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży dokumenty wymienione w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas obowiązują przepisy art. 23 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu w przypadku awarii
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zp.p.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mikroskopów
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mikroskopów
Dodano: 2016-04-15 - ZP/80/2016 - Dostawa systemu analizy mikroskopowej ze zintegrowaną bazą obrazów dla Pracowni Genetyki Konstytucyjnej Człowieka w Zakładzie Genetyki Instytutu CZMP w Łodzi
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa aparatury badawczej
Dodano: 2015-11-02 - W-5 ZP/14/2015
Dodano: 2015-10-12 - W-5 ZP/10/2015
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa mikroskopu badawczego
Dodano: 2015-05-21 - Dostawa i instalacja urządzeń laboratoryjnych dla Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2014-03-28 - Dostawa mikroskopu dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2014-02-17 - Dostawa mikroskopu stereoskopowego
Dodano: 2014-01-31