Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Wójt Gminy Drużbice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-403 Drużbice, Drużbice 77A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6311078 (79) , fax. 044 6311259
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Drużbice
    Drużbice 77A
    97-403 Drużbice, woj. łódzkie
    tel. 044 6311078 (79), fax. 044 6311259
    REGON: 59064808900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.druzbice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Zamawiający wymaga aby kredyt był udzielony na następujących warunkach: a)kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy niezwłocznie po zawarciu umowy, nie później niż w 3-m dniu, od dnia złożenia przez Zamawiającego wniosku kredytowego; b)czas spłaty kredytu - do 10 grudnia 2013r., c)spłata odsetek, prowizji następować będzie do 10-go dnia każdego miesiąca począwszy od 10 lutego 2010r. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Równa wysokość rat kapitałowych oraz malejąca wysokość rat odsetkowych. Prowizja pobrana jednorazowo przy uruchomieniu kredytu. d)spłaty rat kapitałowych następować będą wg poniższego zestawienia do 10 dnia każdego miesiąca, z zachowaniem okresu karencji do 10.02.2010r. Rok 2010 Termin spłaty Kwota raty 10.02.2010-12 400.00, 10.03.2010-10 600.00, 10.04.2010-10 600.00, 10.05.2010-10 600.00, 10.06.2010-10 600.00, 10.07.2010-10 600.00, 10.08.2010-10 600.00, 10.09.2010-10 600.00, 10.10.2010-10 600.00, 10.11.2010-10 600.00, 10.12.2010-10 600.00 Razem 118 400.00 zł Rok 2011 Termin spłaty Kwota raty 10.01.2011-10 600.00, 10.02.2011-10 600.00, 10.03.2011-10 600.00, 10.04.2011-10 600.00, 10.05.2011-10 600.00, 10.06.2011-10 600.00, 10.07.2011-10 600.00, 10.08.2011-10 600.00, 10.09.2011-10 600.00, 10.10.2011-10 600.00, 10.11.2011-10 600.00, 10.12.2011-10 600.00 Razem 127 200.00 Rok 2012 Termin spłaty Kwota raty 10.01.2012- 10 600.00, 10.02.2012-10 600.00, 10.03.2012-10 600.00, 10.04.2012-10 600.00, 10.05.2012-10 600.00, 10.06.2012-10 600.00, 10.07.2012-10 600.00, 10.08.2012-10 600.00, 10.09.2012-10 600.00, 10.10.2012-10 600.00, 10.11.2012-10 600.00, 10.12.2012-10 600.00 Razem 127 200.00 Rok 2013 Termin spłaty Kwota raty 10.01.2013-10 600.00, 10.02.2013-10 600.00, 10.03.2013-10 600.00, 10.04.2013-10 600.00, 10.05.2013-10 600.00, 10.06.2013-10 600.00, 10.07.2013-10 600.00, 10.08.2013-10 600.00, 10.09.2013-10 600.00, 10.10.2013-10 600.00, 10.11.2013-10 600.00, 10.12.2013-10 600.00 Razem 127 200.00 Ogółem 500.000,00 e)oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych 1M +/- marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBORU z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy; f) Zamawiający w celu ujednolicenia terminu, w którym wykonawcy dokonają obliczeń związanych z przyznaniem kredytu wskazuje datę 04.12.2009r., jako datę wypłaty kredytu, spłata odsetek od 10.02.2010r., okres kredytowania do 10.12.2013r. Do naliczenia odsetek należy zastosować WIBOR 1 M wg stanu na 31.10.2009r., który wynosi 3,52 % z uwzględnieniem marży i prowizji banku, g) dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat; h) zastrzega się możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, w przypadku nie wykorzystania części kredytu, Zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami, i) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ lub /nie spełnia/ poszczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2).I Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spęłnianie warunków:1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał.2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.dokument wskazujący na upoważnienie banku do wykonywania czynności bankowych (zezwolenie Prezesa NBP, zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, statut banku lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych). III.2).II Oferta wspólna.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4.Dokumenty, o których mowa w sekcji II.2 pkt. III.2).I ppkt 1,2,3,4,5, musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Wykonawca będący spółką cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat wystawione na poszczególnych jej wspólników. 6.W odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno), 7.Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 8.Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane /za zgodność z oryginałem/ i podpisane przez Pełnomocnika, 9.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 10.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przestawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności. 11.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.2).III Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospoliej Polskiej.6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6.1.2 zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.druzbice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach