Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.900.000,- PLN na pokrycie planowanego deficytu 2020r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i obligacji

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 290 962 , fax. 683 276 663
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogród Bobrzański
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 683 290 962, fax. 683 276 663
    REGON: 97077075980001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowogrodbobrz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.900.000,- PLN na pokrycie planowanego deficytu 2020r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i obligacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa udzielenia Gminie Nowogród Bobrzański kredytu długoterminowego na okres jedenastu lat w wysokości 1.900.000 zł (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy zł) na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1) Okres kredytowania – od daty zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2030 r. 2) Okres karencji przy spłacie kredytu do 31 grudnia 2020 r. 3) Uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 30 VII 2020 r. poprzez przekazania środków na rachunek podstawowy budżetu nr 43 9657 0007 0200 0200 0693 0003. 4) Zamawiający zakłada spłatę odsetek od aktualnego zadłużenia w okresach kwartalnych na 15 dzień miesiąca następującego po kwartale z zastrzeżeniem, że spłata odsetek za IV kwartał roku nastąpi do 31 grudnia. 5) Bazowa stopa procentowa oparta będzie na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę wykonawcy. 6) Marża wykonawcy jest stała w okresie umowy. 7) Prowizja wykonawcy nie może być wyższa niż 0,5%. Prowizja bankowa opłacona będzie w ciągu 7 dni od daty wpływy kredytu na rachunek Zamawiającego. Prowizja opłacona będzie na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 8) Wykonawca powinien wszystkie koszty kredytu uwzględnić w cenie ofertowej – bank nie będzie pobierał podczas obowiązywania umowy kredytowej żadnych innych prowizji i opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu, w tym opłat za jakiekolwiek czynności bankowe związane z obsługą kredytu. 9) Zastrzega się możliwość szybszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat z tego tytułu przez zamawiającego. 10) Zabezpieczenie spłaty przez zamawiającego będzie wniesione w formie weksla własnego in blanco. 10) Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 11) Spłata kapitału następować będzie po upływie karencji w okresach rocznych w ratach do 31 grudnia po 190.000 zł począwszy od 2021 roku według podanego niżej harmonogramu. 11. Harmonogram spłat kredytu. Data spłaty Wysokość raty kapitałowej 2021 190 000,00 zł 2022 190 000,00 zł 2023 190 000,00 zł 2024 190 000,00 zł 2025 190 000,00 zł 2026 190 000,00 zł 2027 190 000,00 zł 2028 190 000,00 zł 2029 190 000,00 zł 2030 190 000,00 zł SUMA 1 900 000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za Wykonawcę posiadającego uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej Zamawiający uzna takiego, który: posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. 2019 poz. 2357).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach